Μέσα στον Μάιο, είχαμε τη χαρά να γνωρίσουμε εξ αποστάσεως, τον Φώτη Δούσο. Έναν συγγραφέα με πλούσιο έργο, ο οποίος συζήτησε με τα παιδιά, απάντησε στις ερωτήσεις τους και τραγούδησε μαζί τους.
Για τις τάξεις Α’, Β’ και Γ’ αφορμή της συνάντησής μας στάθηκε το βιβλίο “Μαθήματα σπασίματος πινιάτας” που είχαμε διαβάσει, ενώ για τις τρεις μεγαλύτερες το βιβλίο “Κλεμμένα αυτιά”. Πριν τον αποχαιρετήσουμε, συμμετείχαμε όλοι και όλες μαζί σε δημιουργικές δραστηριότητες που ανέπτυξαν την φαντασία μας και προκάλεσαν γέλιο και ικανοποίηση.
