Σήμερα στο σχολείο μας είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε τον Γιώργο Παπαχρήστο. Έναν νέο συγγραφέα που μας παρουσίασε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο “Αυτόν τον κόσμο θέλω”. Τα παιδιά συζήτησαν μαζί του και σχολίασαν την ιστορία και τους ήρωες. Μέσα από τις ερωτήσεις τους θέλησαν να μάθουν περισσότερα για τη διαδικασία της συγγραφής αλλά και για την εικονογράφηση.
Τα κοινωνικά μηνύματα του βιβλίου και η στάση μας απέναντί τους, έδειξαν στα παιδιά πόσο σημαντικός είναι ο ρόλος του βιβλίου μέσα στον κόσμο. Είναι ένας τρόπος να προβληματιζόμαστε, να παίρνουμε μαθήματα ζωής και να γινόμαστε καλύτεροι.

