Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και η διευθύντρια του Σχολείου μας εύχονται σε όλους σας :
Χαρούμενες γιορτές με υγεία, αγάπη, χαμόγελα, δημιουργικότητα, ευτυχία, φαντασία, δύναμη, ελπίδα, όνειρα!
Ευτυχισμένο το 2020!
Οι μαθητές, οι εκπαιδευτικοί και η διευθύντρια του Σχολείου μας εύχονται σε όλους σας :
Χαρούμενες γιορτές με υγεία, αγάπη, χαμόγελα, δημιουργικότητα, ευτυχία, φαντασία, δύναμη, ελπίδα, όνειρα!
Ευτυχισμένο το 2020!
Σας περιμένουμε στη γιορτή μας!
9:30-10:30
Εορταστικά και σήμερα Παρασκευή 20-12-2019 το σχολείο… μοσχοβόλησε αρώματα από γλυκίσματα που έφτιαξαν τα παιδιά μας… και του χρόνου! Καλές γιορτές με υγεία!
Εβδομάδα ψυχαγωγίας και εορταστική…
Επίσκεψη στα Ιωάννινα χτες… στο Πνευματικό Κέντρο παρακολουθήσαμε την υπέροχη παράσταση –Ένα παιδί μετράει τ΄άστρα- Από τις καλύτερες του ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Ιωαννίνων.
2019-12-20
Όλη η εβδομάδα μας ήταν στο πνεύμα των Χριστουγέννων!
Ετοιμασίες για τη γιορτή από τους μικρούς μας μαθητές των Α΄ και Β΄ τάξεων!
Την Τετάρτη βγήκαμε στην παραλία της Πλαταριάς για μια ωραία βόλτα… στολίσαμε δέντρα με στολίδια που κατασκευάσαμε με την αγαπημένη εικαστικό μας κ. Αθηνά…τραγουδήσαμε χριστουγεννιάτικα τραγούδια με την αγαπημένη μουσικό μας κ. Αλεξάνδρα…μαζέψαμε αγριολούλουδα…φάγαμε γλυκίσματα…ήπιαμε χυμούς…πήραμε και τα δωράκια μας, ημερολόγιο και στολίδι… και όλα αυτά από τον Σύλλογο Γονέων του Σχολείου μας και τον πρόεδρο της κοινότητας κ. Τσομπόλη Θωμά! Τους ευχαριστούμε για την ωραία χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα!
Συνεχίζουμε στο σχολείο μας…
Στα πλαίσια του προγράμματος του Κ.Π.Ε.Φιλιατών: Καλαμάς-Αχέροντας,στο ρου του χρόνου και της φύσης, οι μικροί μαθητές του Σχολείου μας (Α΄, Β΄, Γ΄τάξεις) επισκέφθηκαν σήμερα με τη σειρά τους τη Σαγιάδα. Ο καιρός υπέροχος αυτή τη φορά μας βοήθησε να περάσουμε μοναδικά! Ευχαριστούμε όλους όσοι μας ξενάγησαν και μας ενημέρωσαν!
Την Τρίτη 19 Νοεμβρίου οι μαθητές των Δ΄, Ε΄, ΣΤ΄ τάξεων του σχολείου μας επισκέφθηκαν τη Σαγιάδα στα πλαίσια του προγράμματος του Κ.Π.Ε. Φιλιατών: Καλαμάς-Αχέροντας, στο ρου του χρόνου και της φύσης. Αν και ο καιρός δεν μας βοήθησε, η επίσκεψη ήταν διδακτική και ευχάριστη! Ευχαριστούμε τον υπεύθυνο του Κ.Π.Ε. Φιλιατών καθώς και τους εργαζόμενους του Φορέα Διαχείρισης Καλαμά-Αχέροντα-Κέρκυρας για την ενημέρωση -ξενάγηση που μας χάρισαν!










Η γιορτή για το Πολυτεχνείο που ετοίμασε η Ε΄τάξη του σχολείου μας, θα γίνει την Παρασκευή 15-11-2019 και ώρα 9:00-10:00
Τα παιδιά που μετακινούνται με ΤΑΧΙ και λεωφορείο θα φύγουν στις 10:30
Το ολοήμερο δεν θα λειτουργήσει
Την Τρίτη 19-11-2019 οι μεγάλες τάξεις Δ΄, Ε΄και Στ΄ του σχολείου μας θα παρακολουθήσει περιβαλλοντικό πρόγραμμα του Κ.Π.Ε. Φιλιατών στις εκβολές του Καλαμά.
Ενώ την επόμενη Τρίτη 26-11-2019 θα παρακολουθήσουν το ίδιο πρόγραμμα οι μικρές τάξεις Α΄, Β΄και Γ΄