Μέσα σε ζεστή και γιορτινή ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας, με τη συμμετοχή των μαθητών και μαθητριών της Α΄ και Β’ τάξης του σχολείου μας που παρουσίασαν το θεατρικό δρώμενο “Το κλειδί των Χριστουγέννων” καθώς και η χορωδία με τα παιδιά των Ε’ και Στ’ τάξεων.
Το θεατρικό μετέφερε μηνύματα αγάπης, αλληλεγγύης και ελπίδας, ενώ η χορωδία με τα χριστουγεννιάτικα τραγούδια δημιούργησε κλίμα συγκίνησης και χαράς σε όλους τους παρευρισκόμενους. Οι μαθητές/μαθήτριες, με ενθουσιασμό και δημιουργικότητα, απέδειξαν για ακόμη μία φορά τη σημασία της συνεργασίας και της συλλογικής προσπάθειας.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με θερμό χειροκρότημα και ευχές για καλές γιορτές, υγεία και ένα νέο έτος γεμάτο φως και αισιοδοξία.






















