Πρόσκληση !!!
ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ
21 Μαρτίου – Παγκόσμια ημέρα κατά του ρατσισμού
«Κανείς δεν γεννιέται, μισώντας κάποιον για το χρώμα του δέρματος, την καταγωγή ή τη θρησκεία του. Οι άνθρωποι πρέπει να μάθουν να μισούν κι αν μπορούν να διδαχθούν το μίσος, μπορούν να διδαχθούν και την αγάπη, γιατί η αγάπη έρχεται πιο φυσικά στην ανθρώπινη καρδιά, παρά το αντίθετο»
Nelson Mandela
Η Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη των Φυλετικών Διακρίσεων εορτάζεται κάθε χρόνο στις 21 Μαρτίου. Καθιερώθηκε το 1966 από τη Γενική Συνέλευση των Ηνωμένων Εθνών σε ανάμνηση ενός τραγικού συμβάντος, που συγκλόνισε την παγκόσμια κοινή γνώμη.
Στις 21 Μαρτίου του 1960 η αστυνομία της ρατσιστικής Νοτίου Αφρικής πυροβόλησε εν ψυχρώ κατά μιας διαδήλωσης φοιτητών στην πόλη Σάρπβιλ, με αποτέλεσμα να χάσουν τη ζωή τους 70 άνθρωποι. Οι νεαροί διαδηλωτές διαμαρτύρονταν ειρηνικά κατά των νόμων του Απαρτχάιντ, που είχε επιβάλλει το καθεστώς της λευκής μειοψηφίας στη χώρα, εφαρμόζοντας τη θεωρία της ανισότητας ανάμεσα στις φυλές.
Ο ΟΗΕ μάς καλεί αυτή τη μέρα να ενώσουμε τις φωνές μας για τα θύματα του ρατσισμού, των φυλετικών διακρίσεων, της ξενοφοβίας και της μισαλλοδοξίας.
ΠΗΓΗ: http://www.sansimera.gr
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΨΥΧΟΛΟΓΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Τη Δευτέρα 30-03-2015 επισκέφτηκε το σχολείο μας η ψυχολόγος του Δήμου Θηβαίων κ. Κυριακάκη Χαρά και μίλησε στους μαθητές για τη σχολική βία. Έγιναν προβολές , συζητήσεις και βιωματικές δράσεις με σκοπό την ευαισθητοποίηση των παιδιών στο θέμα του σχολικού εκφοβισμού.
Πλούσιο υλικό για το σχολικό εκφοβισμό (bullying) μπορείτε να βρείτε στην σελίδα του Συμβουλευτικού Σταθμού Νέων ΔΔΕ Βοιωτίας:
http://sumstanvoi.blogspot.gr/
Εκδρομή στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΟΡΤΑΣΜΟΥ ΕΘΝΙΚΗΣ ΕΠΕΤΕΙΟΥ 25ης Μαρτίου 1821

- «Πολεμώντας για την Ελευθερία»
Θεατρικό από τα παιδιά του Νηπιαγωγείου
- « Ένα παλικάρι είκοσι χρονώ(ν)»
Τραγούδι από τη χορωδία
3.« Ευαγγελισμός της Θεοτόκου »
Θεατρικό από τα παιδιά της Α΄ τάξης
- « Το κρυφό σχολειό »
Θεατρικό από τους μαθητές της Α΄ τάξης
- « Τσάμικος »
Τραγούδι από τη χορωδία
- «Αθανάσιος Διάκος»
Θεατρικό από τα παιδιά της Β΄ τάξης
- «ΕΛΛΑΔΑ »
Θεατρικό από τα παιδιά της Γ΄-Δ΄-Ε΄
- « Οι γενναίοι νησιώτες στην επανάσταση του 1821 »
Θεατρικό από τα παιδιά της Γ΄- Δ΄ -Ε΄
- «Μάθημα Ιστορίας»
Θεατρικό από τα παιδιά της ΣΤ΄
- «Περήφανοι Όλοι»
Τραγούδι από τη χορωδία
- Εθνικός Ύμνος
Πρόσκληση στην επετειακή εκδήλωση για την 25η Μαρτίου 1821
Οδηγίες προφύλαξης από τη μερική έκλειψη ηλίου
Σοβαρούς κινδύνους εγκυμονεί η παρατήρηση με γυμνούς οφθαλμούς του φαινομένου της έκλειψης ηλίου, που θα γίνει αύριο, 20 Μαρτίου, αναφέρει το υπουργείο Υγείας και συστήνει την αποφυγή έκθεσης των παιδιών στην παρατήρηση του φαινομένου.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, την Παρασκευή 20 Μαρτίου 2015 θα γίνει μερική έκλειψη Ηλίου, η οποία θα είναι ορατή και στη χώρα μας. Το φαινόμενο θα διαρκέσει από τις 10:39 π.μ. έως και τις 12:49 μ.μ., με το μέγιστο της έκλειψης να λαμβάνει χώρα στις 11:43 π.μ.
Στις οδηγίες προφύλαξης που εξέδωσε ο Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Υγείας, Γιάννης Μπασκόζος, αναφέρεται ότι η παρατήρηση του φαινομένου της έκλειψης ηλίου με γυμνούς οφθαλμούς εγκυμονεί σοβαρούς κινδύνους, καθώς η έκθεση σε υψηλά επίπεδα υπεριώδους ακτινοβολίας δύναται να προκαλέσει εγκαύματα στον αμφιβληστροειδή. Επισημαίνεται δε, ότι συχνά οι επιπτώσεις δεν γίνονται άμεσα αισθητές, καθώς δεν προκαλείται αίσθημα πόνου ή άλλο ερέθισμα, μπορούν όμως να προκαλέσουν μόνιμη και μη αναστρέψιμη βλάβη.
Σύμφωνα με οδηγίες της Ελληνικής Εταιρείας Υαλοειδούς Αμφιβληστροειδούς, συνίσταται η αποφυγή έκθεσης των παιδιών στην παρατήρηση του φαινομένου. Οι αρμόδιοι επιστημονικοί οργανισμοί επισημαίνουν, παράλληλα, ότι είναι επικίνδυνη η παρατήρηση του φαινομένου μέσω φωτογραφικών μηχανών ή από κάμερες κινητών τηλεφώνων. Γενικότερα, το φαινόμενο μπορεί να παρατηρηθεί μόνο με τη χρήση εγκεκριμένων και πιστοποιημένων φίλτρων, καθώς τόσο τα γυαλιά ηλίου και οι κάμερες όσο και άλλα αυτοσχέδια γυαλιά δεν προσφέρουν καμία προφύλαξη.



























