Την Τετάρτη 23 Νοεμβρίου οι μαθητές/μαθήτριες του σχολείου μας είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την “Οδύσσεια του Ομήρου” στο Christmas Theater. Ένα έργο που έδωσε την ευκαιρία στους μικρούς μας φίλους να γνωρίσουν μέσα από το θέατρο τον μεγαλύτερο ποιητή της ανθρωπότητας, τον Όμηρο, σε μια παράσταση αποκλειστικά δική τους…
Η παράσταση φωτίζει το Ομηρικό έπος, με ποιητικό λόγο και συναρπαστική δράση (κείμενο, σκηνοθεσία Κάρμεν Ρουγγέρη), μέσα από πανέμορφες, ονειρεμένες εικόνες, με δυναμικό χορό, με μουσικά μοτίβα εμπνευσμένα από μελωδίες της παράδοσης των τόπων που πέρασε ο Οδυσσέας στο ταξίδι του, με επιβλητικές μάχες και με μια μεγάλη ομάδα ταλαντούχων ηθοποιών. Η παράσταση με σοβαρότητα αλλά και πολύ χιούμορ, έκανε προσιτά στα παιδιά τα μεγάλα και σπουδαία μηνύματά του, μάγεψε μικρούς και μεγάλους θεατές και έδωσε σε όλους μας τη δυνατότητα να ζήσουμε κι εμείς το συναρπαστικό ταξίδι του Οδυσσέα που ξεκίνησε από την Τροία για να γυρίσει επιτέλους στην πατρίδα του, την πανέμορφη Ιθάκη.
