eTwinning Project “Language Power-EDL” (update)

Οι μαθητές της Ε’ τάξης από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο συνέχισαν το ταξίδι τους στη γνώση με συνοδοιπόρους τους συνεργάτες από άλλα ευρωπαϊκά σχολεία μέσα από το eTwinning έργο “Language Power-EDL” που ξεκίνησε από τον Οκτώβριο και ολοκληρώθηκε αυτό το μήνα. Όλο αυτό το διάστημα συμμετείχαν σε δράσεις με στόχο την παρουσίαση του τόπου τoυς αλλά και τη γνωριμία και εξοικείωσή τους με τον πολιτισμό άλλων χωρών.

Δημιουργία συνεργατικού Τουριστικού Οδηγού (Ιανουάριος)

Οι μαθητές από όλες τις συμμετέχουσες χώρες παρουσίασαν τον τόπο τους και σημαντικές πληροφορίες σχετικά με αυτόν, με σκοπό να δημιουργηθεί ένας τουριστικός οδηγός. Παρακάτω μπορείτε να δείτε την παρουσίαση του χωριού μας, την οποία δημιούργησαν οι μαθητές της Ε’ τάξης συνεργατικά στο εργαστήριο πληροφορικής με χρήση του Web 2.0 εργαλείου Canva.

workingtourist guide 1

Η παρουσίαση του τόπου μας από τους μαθητές της Ε’ τάξης.

Στη συνέχεια οι μαθητές μελέτησαν τις παρουσιάσεις των συνεργατών και απάντησαν σε κουίζ γνώσεων που αναρτήθηκε στην πλατφόρμα του eTwinning.

our students answering the quiz about our partners places

 

Δημιουργία Comic (Φεβρουάριος)

Ο Φεβρουάριος είναι μήνας ευαισθητοποίησης γύρω από την ασφαλή χρήση του διαδικτύου. Ως εκ τούτου, οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων, αφού ενημερώθηκαν για τους κανόνες ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου, επέλεξαν έναν και δημιούργησαν ένα σχετικό κόμικ με τη χρήση του εργαλείου Toonytool. Οι μαθητές της Ε’ τάξης, αφού παρακολούθησαν την εκδήλωση που διοργανώθηκε από το saferinternetkids.gr, χωρίστηκαν σε ομάδες, επέλεξαν έναν από τους κανόνες και δημιούργησαν διάφορα κόμικ, ωστόσο ψήφισαν το παρακάτω ως το καταλληλότερο να αναρτηθεί στην πλατφόρμα του eTwinning.

working on comic primary school of perdikkas safeinternetrule 0

 

Δημιουργία συνεργατικού ψηφιακού χάρτη με αξιοθέατα (Μάρτιος)

Το Μάρτιο ζητήθηκε από τους μαθητές να επιλέξουν 2 αξιοθέατα που βρίσκονται στις χώρες-μέλη του προγράμματος, να βρουν πληροφορίες και να δημιουργήσουν μία παρουσίαση για το καθένα, η οποία στη συνέχεια αναρτήθηκε σε ένα συνεργατικό ψηφιακό χάρτη όπου μπορείτε να δείτε τις παρουσιάσεις των μαθητών του σχολείου μας, ο οποίοι επέλεξαν αξιοθέατα από την Κροατία και την Ιορδανία.

αρχείο λήψης

Έπειτα, οι μαθητές μελέτησαν όλες τις παρουσιάσεις και ετοιμάστηκαν να συμμετέχουν σε διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων μαζί με τους μαθητές από τις άλλες χώρες.

Τελική διαδικτυακή συνάντηση (Απρίλιος)

Στις 25/04/2024 οι μαθητές μας συνάντησαν διαδικτυακά τους συνεργάτες τους και έπαιξαν διαδικτυακά παιχνίδια γνώσεων (Blooket κτλ.)σχετικά με τα αξιοθέατα των χωρών τους. Επίσης, αντάλλαξαν τις εντυπώσεις τους για το πρόγραμμα δημιουργώντας ένα συννεφόλεξο με λέξεις-φράσεις που το περιγράφουν χρησιμοποιώντας το AnswerGarden.

Final video call  Screenshot 2024 04 25 130832

 

Αποτίμηση του έργου (Μάιος)

Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές απαντώντας σε διαδικτυακά ερωτηματολόγια αποτίμησης του έργου εξέφρασαν τις εντυπώσεις τους γύρω από την εμπεiρία τους συμμετέχοντας στο συγκεκριμένο πρόγραμμα. Αναφέρθηκαν στις δραστηριότητες που προτιμούν αλλά και στις γνώσεις και δεξιότητες που απέκτησαν. Όλοι φαίνεται να είναι πολύ ευχαριστημένοι και χαρούμενοι με τη συμμετοχή τους στο έργο αυτό, έτοιμοι να συμμετέχουν και σε κάποιο άλλο την επόμενη σχολική χρονιά.

answering students final questionnaire

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση
Μετάβαση σε γραμμή εργαλείων