Εορτασμός της επετείου του Πολυτεχνείου
Την Παρασκευή 17 Νοεμβρίου το σχολείο μας τίμησε τους αγωνιστές του Πολυτεχνείου. Σε κάθε τάξη ακούστηκαν ηρωικά συνθήματα «Ψωμί, Παιδεία, Ελευθερία», τραγούδια και βίντεο από εκείνη την ημέρα. Παράλληλα έγιναν κατασκευές υπό τη μουσική του Θεοδωράκη, του Λοΐζου και του Ξαρχάκου, ακούσματα που ζωντανεύουν τις μνήμες, συγκινούν και με γλαφυρό τρόπο εξηγούν τι συνέβη εκείνη τη μοιραία νύχτα στο Πολυτεχνείο. Αφού αναλύθηκαν και σχολιάστηκαν οι στίχοι των τραγουδιών, διαβάστηκε μία ιστορία φτιαγμένη από μαθητές, που ήταν εμπνευσμένη από τους πίνακες του ζωγράφου Γιάννη Γαΐτη. Εκεί τα χαρακτηριστικά «Ανθρωπάκια» απέκτησαν φωνή, φως και μίλησαν για την ελευθερία, για τη δύναμη της ομάδας και για τις θεμελιώδες αξίες του Δημοκρατικού Πολιτεύματος. Τέλος κατασκευάστηκαν γαρύφαλλα, για να αποτίουν ελάχιστο φόρο τιμής, σε όσους έδωσαν τη ζωή τους στον αγώνα εναντίον της Δικτατορίας.














































