“Το Δημοτικό Σχολείο Νέων Βρασνών γιορτάζει την Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου”

Ο Ύμνος του Βιβλίου»

Πες μου κάτι, τι αξίζει πιο πολύ από φλουριά;
Πες μου κάτι, τι χαρίζει γέλιο, κέφι και χαρά;
Έλα, πες μου τι γεμίζει παρηγόρια την καρδιά;
Έλα, πες μου, τι σκορπίζει την πιο μαύρη συννεφιά;
Έλα, πες μου, τι ‘ναι εκείνο που με κάνει και δακρύζω,
Που με κάνει να γελάω, που με κάνει να ελπίζω;
Έλα, πες μου, τι ‘ναι εκείνο που με κάνει να γιορτάζω,
Που με κάνει να πετάω, στα ουράνια να καλπάζω;
Ένα βιβλίο! Ένα βιβλίο!
Ένα βιβλίο που μαγεύει, όνειρα στο νου φυτεύει
Και στο ταξίδι της ζωής, πιστά μας συντροφεύει!
(Ευγένιος Τριβιζάς)

Σε μια εποχή συγκρούσεως των πολιτισμών, ευτελισμού των αξιών και αμφισβήτησης των θεσμών, το παιδικό βιβλίο είναι μια από τις ελάχιστες σανίδες σωτηρίας και διαπολιτισμικές γέφυρες επικοινωνίας. Είναι το σημαντικότερο μέσο διαμόρφωσης ενός ακέραιου συστήματος αξιών των νέων πολιτών.
Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας παιδικού βιβλίου που γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός συγγραφέας Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, οι μαθητές του Σχολείου μας επισκέφτηκαν τη Σχολική Βιβλιοθήκη του Γυμνασίου Αγίου Γεωργίου στην Ασπροβάλτα.
Εκεί τα παιδιά συνάντησαν τη Φιλόλογο του Γυμνασίου κ. Ντάκουρη Μαρία, η οποία ανταποκρίθηκε με μεγάλη χαρά στο κάλεσμά τους.
Οι μαθητές ξεναγήθηκαν στους χώρους της βιβλιοθήκης και ενημερώθηκαν για τα βιβλία που διαθέτει, καθώς και για το πώς μπορούν να δανείζονται και να διαβάζουν βιβλία.
Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να εξερευνήσουν, να γνωρίσουν το περιβάλλον, την οργάνωση της βιβλιοθήκης και τον τρόπο λειτουργίας της εμπλουτίζοντας τη σκέψη τους, ώστε να ενθαρρυνθούν και να μυηθούν στο συναρπαστικό κόσμο του βιβλίου και της γνώσης.
Ευχαριστούμε την κ. Ντάκουρη για την ενημέρωση και τον Διευθυντή του Γυμνασίου κ. Αμπατζίδη για τη φιλοξενία.
1_Βιβλιοθήκη2_Βιβλιοθήκη3_Βιβλιοθήκη4_Βιβλιοθήκη5_Βιβλιοθήκη6_Βιβλιοθήκη7_Βιβλιοθήκη8_Βιβλιοθήκη9_Βιβλιοθήκη10_Βιβλιοθήκη11_Βιβλιοθήκη12_Βιβλιοθήκη

Κατηγορίες: Επισκέψεις, Νέα. Προσθήκη στους σελιδοδείκτες.