2 Απριλίου 2024
Με αφορμή την σημερινή παγκόσμια ημέρα παιδικού βιβλίου τα παιδιά του σχολείου μας έφτιαξαν τα δικά τους ηλεκτρονικά εξώφυλλα βιβλίων με την βοήθεια της τεχνολογίας στο μάθημα ΤΠΕ .
Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Σχολικού Εκφοβισμού στις 6
Μαρτίου, αποφασίσαμε να γίνουμε λίγο πιο… δημιουργικοί. Όλοι μαζί σχεδιάσαμε μία αφίσα και
ασχοληθήκαμε με τη βιωματική μάθηση μέσα από παιχνίδια ρόλων.
Ακούσαμε το παραμύθι ;”Ο Αρλεκίνος” της Ζωρζ Σαρή και συζητήσαμε για τα θετικά μηνύματα χαράς,
ενσυναίσθησης, φιλίας και αποδοχής, καθώς και για τα θετικά συναισθήματα που νιώσαμε! Συνδέσαμε
αυτή την ιστορία με την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας! Το μήνυμα είναι απλό:” ΟΧΙ ΣΤΗ
ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΛΕΚΤΙΚΗ ΒΙΑ!”
Την Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου οι μαθητές των Δ1,Δ2, και Ε τάξεων επισκέφθηκαν τον πολιούχο της πόλης μας.
Τα παιδιά προσκύνησαν το ιερό λείψανο του Αγίου και με τη βοήθεια έμπειρης ξεναγού ξεναγήθηκαν στους χώρους και τα παρεκκλήσια του Ναού, κατέβηκαν στις κατακόμβες, ενημερώθηκαν για την αρχιτεκτονική του ναού, τον βίο του Αγίου, την εύρεση των ιερών του λειψάνων και τη Μυροβλησία του.
Έπειτα επισκέφθηκαν και την Αρχαία Ρωμαική Αγορά.Έτσι είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά την αγορά που έκτισαν οι Ρωμαίοι ,προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι ανάγκες της καθημερινής ζωής της πόλης. Περάσαμε πολύ ωραία και επιστρέψαμε χαρούμενοι και γεμάτοι γνώσεις στο σχολείο μας
Συνάντηση Γονέων με Θέμα τη Συνεργασία
Ένα παιδί μοιάζει με ένα πλεούμενο, που όταν βρεθεί σε τρικυμία έχει ανάγκη από μια άγκυρα που δεν θα του επιτρέψει να χαθεί στα ανοιχτά μη μπορώντας να σταματήσει. Το παιδί χρειάζεται έναν γονιό που θα γίνει η άγκυρα του!
Σας προσκαλούμε την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024 στις 11.00 π.μ. στο χώρο του Πολιτιστικού και Πνευματικού Κέντρου Νέων Μαλγάρων στην βιωματική συνάντηση γονέων για να συζητήσουμε με την ψυχολόγο Χριστίνα Κουκουρίκη και την κοινωνική λειτουργό Δήμητρα Καμάρα για το πώς μπορούμε να εμπνεύσουμε μια στάση συνεργασίας στα παιδιά μας!!
Την επιμορφωτική συνάντηση διοργανώνουν το Δημοτικό Σχολείο Νέων Μαλγάρων και ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Νέων Μαλγάρων σε συνεργασία με την Βοήθεια στο Σπίτι του Δήμου Δέλτα.
Η συμμετοχή είναι προαιρετική για όποιον γονέα το επιθυμεί.
Αν υπάρξει ενδιαφέρον, θα δημιουργηθεί σχολή γονέων και θα ακολουθήσουν και άλλες συναντήσεις.
Οι μαθητές της Δ΄1 τάξης την Τετάρτη 31/ 1 με αφορμή την ενότητα στο μάθημα της Γλώσσας «Μαγειρεύουμε με ελαιόλαδο» έγιναν μικροί σεφ.
Σε συνεργασία με κάποιες μανούλες τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και έφτιαξαν ένα λαχταριστό και υγιεινό κέικ πορτοκαλιού με μέλι, αφράτα τυροπιτάκια και μια υγιεινή πίτσα! Συγκεκριμένα ακολούθησαν τις οδηγίες μιας συνταγής, αξιοποίησαν τις γνώσεις τους στα μαθηματικά και ζύγισαν τα υλικά, κάνοντας τις απαραίτητες μετατροπές. Στη συνέχεια, φόρεσαν τα γάντια τους και ανέλαβαν δράση! Το αποτέλεσμα; Νόστιμες, υγιεινές λιχουδιές για όλους!
Στο τέλος τα παιδιά απόλαυσαν τα φαγητά και ευχαρίστησαν τις υπέροχες μανούλες για την πολύτιμη βοήθεια και καθοδήγηση ώστε να εκτελεστούν με επιτυχία οι συνταγές !