23/4/24
23/4/24
14/2/24
Επίσκεψη στη γενέτηρα του Μ.. Αλεξάνδρου!
Τα δύο τμήματα της Στ τάξης επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο της Βεργίνας και το αρχαιολογικό Μουσείο των Αιγών. Αφού θαύμασαν τον εντυπωσιακό χώρο με τον τάφο του Φιλίππου και άλλων σπουδαίων προσωπικοτήτων, επισκέφθηκαν το καινούριο αρχαιολογικό Μουσείο των Αιγών όπου είδαν τα σπουδαία εκθέματα του.
29/1/24
Η Στ τάξη του σχολείου μας έζησε μια μοναδική και συναρπαστική εμπειρία στο χιονοδρομικό κέντρο του Σελίου. Αφού διασκέδασαν παίζοντας για λίγο χιονοπόλεμο, φόρεσαν τα πέδιλα του σκι και ετοιμάστηκαν να εκπαιδευτούν από έμπειρους δασκάλους στο άθλημα του Σκι. Γέλια, αστείες πτώσεις αλλά και επιτυχημένες προσπάθειες. Αυτοί είναι οι αυριανοί μας σκιέρ!!!
Οι μαθητές του Δ1 συμμετείχαν σε βιωματικό εργαστήριο διερεύνησης τρόπων ανάδειξης της αξίας του σεβασμού και της δημιουργικής συνεργασίας στο σχολικό περιβάλλον. Τα παιδιά, δουλεύοντας ομαδοσυνεργατικά, διατύπωσαν τις ιδέες τους και εκφράστηκαν δημιουργικά, ενώ από την παρουσίαση που ακολούθησε αναδείχθηκαν σημαντικές και αξιόλογες προτάσεις οι οποίες καταγράφηκαν και αναρτήθηκαν στην αίθουσα.
Παιδαγωγικοί στόχοι αυτών των δράσεων ήταν αφενός η ανάδειξη των πολλών πτυχών της αξίας του σεβασμού και της συνεργασίας μέσα στη σχολική καθημερινότητα όπως και η κατάθεση των απόψεων των μαθητριών και μαθητών και αφετέρου η αναγνώριση της ανάγκης θέσπισης συγκεκριμένων κανόνων συμπεριφοράς και η συνδιαμόρφωσή ενός πλαισίου δράσης.
Το Στ1 μαθαίνοντας για τη δημιουργία των ηφαιστείων, αποφάσισε να κάνει μια μικρή αναπαράσταση τους στην τάξη μας!
Υλικά που θα χρειαστούν:
1.Ένα ηφαίστειο από μπουκάλι καλυμμένο με πλαστελίνη
2. Μισό μπουκάλι νερό
3. Ξύδι
4. Κόκκινο χρώμα ζαχαροπλαστικής
5. Σταγόνες σαπουνιού
6. 3 κουταλάκια μαγειρική σόδα
7. Χαρά και ενθουσιασμό!
Και το ηφαίστειο είναι έτοιμο για έκρηξη!!!
10/4/24
Σε συνέχεια της συνεργασίας μας με την Άγρα της Λέσβου, το Στ1 την Τετάρτη 10 Απριλίου, πραγματοποίησε μια ακόμα διαδικτυακή συνάντηση μέσω Webex. Οι μαθητές και των δύο σχολείων αφού διεξήγαγαν μια έρευνα τις προηγούμενες μέρες στον τόπο τους σχετικά με τη Ρύπανση του Περιβάλλοντος, μοιράζοντας ερωτηματολόγια, κατέγραψαν τα αποτελέσματα, τα επεξεργάστηκαν στην τάξη, σήμερα ένωσαν τα αποτελέσματα των δύο περιοχών βγάζοντας αποτελέσματα με ποσοστά %.
Έπειτα, οι μαθητές χωρίστηκαν σε 3 διαδικτυακές ομάδες με τα παιδιά της Άγρας και συνεργατικά με βάση τα τελικά αποτελέσματα αλλά και τις πληροφορίες που άντλησαν σε προγενέστερο χρόνο από συνεντεύξεις που πήραν από άτομα της Τοπικής τους Κοινότητας, διατύπωσαν και κατέγραψαν τα συμπεράσματα τους σχετικά με τη Ρύπανση του Περιβάλλοντος στη Στεριά, στα Ύδατα και στον Αέρα.
Οι μαθητές του Στ1 τμήματος με χαρά και ενθουσιασμό συνομίλησαν και συνεργάστηκαν με τους μαθητές της Στ τάξης της Άγρας.
Έπεται συνέχεια στη συνεργασία μας με πρωταρχικό την εξαγωγή γραφημάτων με το πρόγραμμα Excell…!!!
Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε τους:
κ. Βερβίτη Κωνσταντίνο,
κ. Μαλασιτσε Γιώργο,
κ. Αναστασόπουλο Δημήτρη,
οι οποίοι άνοιξαν τα σπίτια τους στα παιδιά και τα δέχτηκαν με χαρά, απαντώντας στις ερωτήσεις τους.
Επίσης ευχαριστούμε θερμά όσους απάντησαν στα ερωτηματολόγια μας βοηθώντας μας να βγάλουμε συμπεράσματα.
Τέλος, ευχαριστούμε θερμά την κ. Μαρίνα Γιαβάση και τα παιδιά της Στ τάξης του Δημοτικού Σχολείου Άγρας, για την όμορφη και δημιουργική συνεργασία μας!
Στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Παιδικού Βιβλίου , οι μαθητές της Ε’ τάξης μας σύστησαν τον μεγάλο παραμυθά Χάνς Κρίστιαν Άντερσεν και εμβάθυναν στη σειρά έργων «4 1/2 φίλοι» του Γερμανού συγγραφέα Friedrich Joachim μέσα από αποσπάσματα του βιβλίου .
Οι τάξεις Β και Γ μας παρουσίασαν με Λίμερικ τα βιβλία της κυρίας Βασούλα Ρακοπούλου, «Άτακτες νότες» και «Η Σία και η Οδύσσεια των Αισθήσεων», τονίζοντας ότι δεν υπάρχουν εμπόδια που δεν μπορούμε να ξεπεράσουμε.
Τέλος οι μαθητές των Δ1 και Δ2 τάξεων περιέγραψαν γλαφυρά τις περιπέτειες της «Τέτας καρέτα» της κυρίας Μαρίας Παπαϊωαννιδου , μέσα από ποιήματα και αφήγηση , αναδεικνύοντας τη σημασία της προστασίας της θαλάσσιας ζωής. Το αφιέρωμα στον κόσμο των παιδικών βιβλίων , ολοκληρώθηκε με τα τραγούδια «If you’d like to read a book” και «Με ένα βιβλίο» αποτυπώνοντας την ουσία της λογοτεχνικής γιορτής !!
Ευχαριστούμε πολύ τις κύριες Βασούλα Ρακοπουλου και Μαρία Παπαιωαννιδου , που μας επισκέφθηκαν και γιόρτασαν μαζί με μας !!