Η Τετάρτη ήταν µια… γλυκιά μέρα. Με τόσο νόστιμες τρουφομπαλίτσες που φτιάξαμε στην τάξη µας, η μέρα αυτή είχε ένα πολύ γλυκό περιεχόμενο.
Εμείς πάντως το διασκεδάσαμε και το χαρήκαμε. Εξάλλου το σχολείο δεν οφείλει να µας μαθαίνει µόνο ξερές γνώσεις αλλά πολύ περισσότερο πρέπει να µας μαθαίνει να συνεργαζόμαστε, να μοιραζόμαστε, να προσφέρουμε…





















































