Οι μαθητές των Α’ ,Β’,Γ’ ,Δ’1 και Δ’2 τάξεων συμμετέχουν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα 《Ολυμπιακή ΕΒδομάδα στο δρόμο για το Παρίσι 2024》με αθλητικές δραστηριότητες στις εγκαταστάσεις《Λέοντες》.
Στις 27/02/2024 η εκπαιδευτικός της πληροφορικής Τσογγίδου Ελένη σε συνεργασία με τη Δ/ντρια και τους εκπαιδευτικούς μιλησαν στα παιδιά για την ασφαλεια στο διαδικτυο .
Η ασφάλεια στο διαδίκτυο είναι σημαντική για τα παιδιά. Εκπαιδεύοντας τα σχετικά με τους κινδύνους του διαδικτύου και διατηρώντας την ανοικτή επικοινωνία, μπορούμε να προστατεύσουμε την ασφάλειά τους. Ορίζοντας χρονικά όρια και χρησιμοποιώντας φίλτρα περιεχομένου, μπορούμε να κάνουμε μια θετική και ασφαλή εμπειρία διαδικτύου για τα παιδιά.
5/04/2024
Η Πανελλήνια Ημέρα Φιλοζωίας είναι μια όμορφη ευκαιρία να μάθουν τα παιδιά να σέβονται και να φροντίζουν τα ζώα. Μέσα από παιχνίδια, εκπαιδευτικά προγράμματα, μπορούν να μάθουν για την προστασία των ζώων και την αξία της φιλοζωίας. Μαζί με την εκπρόσωπο του Δήμου Φωτεινή Σιάκκα , οι μαθητές όλων των τάξεων έμαθαν να δείχνουν αγάπη και φροντίδα προς όλα τα πλάσματα της φύσης.
Στις 21/3/2024 η Dole με παιγνιώδη τρόπο μας έμαθε πως η σωστή διατροφή είναι θεμελιώδης για την υγεία μας. Πρέπει να επιλέγουμε τρόφιμα πλούσια σε θρεπτικά συστατικά, όπως φρούτα, λαχανικά, ολικά δημητριακά και πρωτεΐνες. Επίσης, είναι σημαντικό να παρακολουθούμε τις μερίδες και να πίνουμε αρκετό νερό.
Η επίσκεψη μαθητών στη Ρωμαική Γέφυρα στο Κλειδί Ημαθίας ανέδειξε την πλούσια αρχαιολογική κληρονομιά της περιοχής. Οι μαθητές των Γ’ ,Δ’1 και Δ’2 τάξεων εξερεύνησαν αρχαία μνημεία ,εμβληματικά για την ιστορία της περιοχής.Η εμπειρία τους ανέδειξε τη σημασία του τόπου και ανέπτυξε την αφοσίωσή τους στη διατήρηση και την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Στο πλαίσιο των καθηκόντων του Ενδοσχολικού Μέντορα και Συντονιστή Τάξεων, αλλά και στοχεύοντας στην επιδίωξη των πλεονεκτημάτων της συναδελφικής παρατήρησης διδασκαλίας, υλοποιήθηκε στο σχολείο μας δειγματική διδασκαλία στο μάθημα της Ιστορίας (Ελληνιστικά χρόνια) διάρκειας 3 διδακτικών ωρών από την εκπαιδευτικό κ. Παπουτσοπούλου Σταματία (ΠΕ70) την Δευτέρα 22 Απριλίου 2024. Οι εκπαιδευτικοί των Δ1 και Δ2 τάξεων είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε μια διαδραστική προσέγγιση στη διδασκαλία του μαθήματος της Ιστορίας και να εξοικειωθούμε με τη χρήση των νέων τεχνολογιών. Μέσω της προσέγγισης που παρακολουθήσαμε, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Δ1 και Δ2 τάξεων συμμετέχοντας διαδραστικά, ανακάλυψαν σε ατομικό επίπεδο τη νέα γνώση (συμπλήρωση φύλλου εργασίας) μέσα από οπτικά και βιωματικά ερεθίσματα και φάνηκαν να φεύγουν μαζί μας από την αίθουσα ενθουσιασμένοι με όσα κατάλαβαν και έμαθαν, αλλά και με τη συμμετοχή τους καθ’ όλη τη διάρκεια της δειγματικής διδασκαλίας. Τέλος προγραμματίσαμμε την επίσκεψη μας στον Μακεδονικό Τάφο του Αγίου Αθανασίου όπου εκεί θα έχουμε τη δυνατότητα να παρατηρήσουμε απο κοντά και να εστιάσουμε σε αυτά που μάθαμε για την καθημερινότητα των Μακεδόνων ( ενδυμασία και οπλισμός, ζωηρά και έντονα χρώματα στις τοιχογραφίες κ.ά),να δουλέψουμε ομαδικά τα φύλλα εργασίας και να γράψουμε τα συμπεράσματα μας. Ευχαριστούμε θερμά την κ. Σταματία Παπουτσοπούλου για τη συνεισφορά της τόσο στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών του σχολείου μας όσο και στη βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων.