Οι μαθητές των Γ, Δ1 και Δ2 τάξεων πραγματοποίησαν μια εκπαιδευτική εκδρομή στον Μακεδονικό τάφο του Αγίου Αθανασίου. Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν την ιστορία και την αρχιτεκτονική του σημαντικού αυτού αρχαιολογικού μνημείου. Θαύμασαν από κοντά τη μακεδονική τέχνη και τον πολιτισμό της εποχής, ενισχύοντας έτσι τις γνώσεις τους.





















