Οι μαθητές της Γ΄ Τάξης συμμετέχουν στο πρόγραμμα εκμάθησης κολύμβησης, όπου σαν δελφίνια σκίζουν τα νερά με ενθουσιασμό και επιδεξιότητα. Μαθαίνουν τεχνικές κολύμβησης και αναπτύσσουν αυτοπεποίθηση, διασκεδάζοντας και βελτιώνοντας τις ικανότητές τους μέσα στο νερό.


