Το Σχολείο μας επισκέφθηκε ο Δρ. Ιωάννης Μωρρές, Επίκουρος Καθηγητής του Τμήματος Διαιτολογίας – Διατροφολογίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, για να μιλήσει σε εκπαιδευτικούς και γονείς για τη σημασία της σωστής διατροφής και τη σχέση αυτής με την υγεία του ανθρώπου.


