ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΟΥ ΑΙΣΩΠΟΥ

Οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν , να γελάσουν και να μάθουν καλύτερα τον γνωστό αλλά και πάντα διδακτικό μύθο του Αισώπου ” Η αλεπού και τα σταφύλια” με έναν μοναδικό και διαφορετικό τρόπο, έτσι όπως μας τον δραματοποίησαν και μελοποίησαν η Ελένη Κάντα και ο Θωμάς Γκούζιας,μέλη του 3 ΛΑΛΟΥΝ,  μέσα από τη θεατρική τους παράσταση.

 

 

1672233875960 1672233875996 11672233875978

Δημοσιεύθηκε στην Κουκλοθέατρο. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.