Οι μικροί μας μαθητές είχαν την ευκαιρία να διασκεδάσουν , να γελάσουν και να μάθουν καλύτερα τον γνωστό αλλά και πάντα διδακτικό μύθο του Αισώπου ” Η αλεπού και τα σταφύλια” με έναν μοναδικό και διαφορετικό τρόπο, έτσι όπως μας τον δραματοποίησαν και μελοποίησαν η Ελένη Κάντα και ο Θωμάς Γκούζιας,μέλη του 3 ΛΑΛΟΥΝ, μέσα από τη θεατρική τους παράσταση.



