
Το Σχολείο μας επισκέφθηκε ο κος Γούλας Ευθύμιος, ομοσπονδιακός προπονητής πετοσφαίρισης, ο οποίος και παρουίασε στους μαθητές της Ε΄και ΣΤ΄τάξης το Πρόγραμμα: ” Παίζω Βόλεϊ “. Σκοπός του Προγράμματος ήταν να έρθουν σε επαφή και να γνωρίσουν καλύτερα το άθλημα της πετοσφαίρισης οι μαθητές της Α/θμιας Εκπαίδευσης , μέσω της Ελληνικής Ομοσπονδίας Πετοσφαίρισης.
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

-
Τελευταία άρθρα
Κατηγορίες
- Αθλητικές Δράσεις.
- Ανακοινώσεις
- Αφήγηση παραμυθιού
- Διαγωνισμός
- Διδακτικό προσωπικό
- Εθιμικό Παιχνίδι
- Εκδηλώσεις
- Εκδρομές
- Εκπαιδευτική Επίσκεψη
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- Ενημερωτική Εκδήλωση
- Ενημερωτική Συνάντηση
- Επιμορφωτικό Σεμινάριο
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
- ΕΥΧΕΣ
- Καλοκαιρινή Γιορτή
- Κουκλοθέατρο
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Πρόγραμμα Παρέμβασης
- Προσωπικά δεδομένα
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολικές γιορτές
- Ταινία
- τάξη Α'
- τάξη Β'
- τάξη Γ'
- τάξη Δ'
- τάξη Ε'
- τάξη Στ'
- Υγεία
- Χωρίς κατηγορία