Μαθαίνω για την ανακύκλωση

Σε μια όμορφη, χαρούμενη και πολύ διασκεδαστική ατμόσφαιρα οι μικροί μας μαθητές βρέθηκαν στην κεντρική πλατεία Τρικάλων την Παρασκευή, 23-11-2018, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα του Δήμου Τρικκαίων.
Πιο συγκεκριμένα, μέσα από παιχνίδια, δράσεις, παζλ κ.ά. κατανόησαν τη σημασία αλλά και τη σπουδαιότητα της ανακύκλωσης.
Τέλος, πήραν ως δώρο και μια όμορφη σακούλα για να τη γεμίζουν με ανακυκλώσιμα υλικά.

Δημοσιεύθηκε στην Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και χαρακτηρίσθηκε , , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.