Στο Κέντρο Υγείας Τρικάλων

Το Σχολείο μας σε συνεργασία με το Κέντρο Υγείας Τρικάλων, παρουσίασε στους μικρούς μας μαθητές Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, με θέμα: «Υγιεινή Διατροφή, Άσκηση και Υγεία», στις 04-02-2020.
Μέσα από παιχνίδια, εικόνες και οπτικό υλικό οι μαθητές είδαν, άκουσαν, έμαθαν, έπαιξαν, έτσι ώστε να προσέχουν τη διατροφή τους από δω και πέρα και να ακολουθούν κανόνες υγιεινής διατροφής αλλά και διαβίωσης.

Δημοσιεύθηκε στην Εκπαιδευτική Επίσκεψη, Υγεία και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.