Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας

Έγινε, στην αίθουσα πολλαπλών εκδηλώσεων του σχολείο μας, η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας για τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς. Για μια ακόμη χρονιά, ο Σύλλογος Γονέων μάς βοήθησε και σε αυτή μας τη δράση, όχι μόνο προσφέροντας την πίτα αλλά και χαρίζοντας δωράκια που σε κάθε τάξη, μετά από κλήρωση, έπαιρνε ο τυχερός.

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις, Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.