Περιμένοντας τα Χριστούγεννα στην τάξη των Γαλλικών

Περιμένοντας τα Χριστούγεννα, οι τάξεις των Γαλλικών του σχολείου μας έφτιαξαν κάρτες και ευχήθηκαν “Joyeux Noël et Bonne Année” στους αγαπημένους τους, έκαναν  κατασκευές, διασκέδασαν με χριστουγεννιάτικα τραγούδια, ήπιαν ζεστή σοκολάτα, έφαγαν κουλουράκια και… έπαιξαν με την γενειάδα του Άι Βασίλη!

Καλά Χριστούγεννα σε όλους.

Joyeux Noël et une très Bonne Année !





Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις, Χωρίς κατηγορία και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.