Εορτασμός του ΟΧΙ

Την Παρασκευή, 25-10-2019, το Σχολείο μας και πιο συγκεκριμένα η Γ’ και Δ’ τάξη, παρουσίασαν σε γονείς, δασκάλους και μαθητές το Χρονικό του ΟΧΙ, τραγούδησαν και τίμησαν τους ήρωες που πολέμησαν στα ελληνοαλβανικά βουνά τον ιταλικό φασισμό και που τελικά τον νίκησαν.

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις, τάξη Γ', τάξη Δ' και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.