Οι μαθητές των τάξεων Ε’ και Στ’, με τη βοήθεια των δασκάλων τους, μας παρουσίασαν μια όμορφη, ζεστή και ιδιαίτερη γιορτή, γεμάτη παλμό και ζωντάνια, βάζοντας τη δική τους πινελιά.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
Οι μαθητές των τάξεων Ε’ και Στ’, με τη βοήθεια των δασκάλων τους, μας παρουσίασαν μια όμορφη, ζεστή και ιδιαίτερη γιορτή, γεμάτη παλμό και ζωντάνια, βάζοντας τη δική τους πινελιά.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |