Κοπή Πρωτοχρονιάτικης Πίτας

Το Σχολείο μας, με τη συνεργασία και βοήθεια του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη πίτα του και μοιράστηκαν πολλές ευχές, δώρα αλλά και γλυκά χαμόγελα.
Ευχόμαστε σε όλους ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις και χαρακτηρίσθηκε , . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.