Καθαρίζω την πλατεία…

Στις δράσεις του ενεργού πολίτη οι μαθητές της Γ΄ τάξης καθάρισαν από τα σκουπιδάκια την πλατεία του χωριού.

1738747754407 1738747754445

Δημοσιεύθηκε στην ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ, Πρόγραμμα Παρέμβασης, τάξη Γ'. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.