Πρόγραμμα «Το αμπέλι»

Φθινόπωρο γλυκό
γλυκά σταφύλια φέρνει
στη φύση μας καλεί
και μας κερνάει . . .

Το κέρασμα γευτήκαμε, οι μαθητές της πέμπτης και έκτης, και με τα νόστιμα, ζουμερά σταφύλια, από τα αμπέλια του χωριού μας, φτιάξαμε χυμό σταφυλιών (μούστο).
Και να το στήθηκε το πατητήρι στην αίθουσα πολλαπλών . . . και να τα σουρωτήρια, οι ποδιές, τα κύπελλα, τα μεγάλα δοχεία . . . και να . . . ο μούστος ρέει ζηλευτός.
Κεράσαμε τους φίλους μας σε όλο το σχολείο, ευχαριστήσαμε το γλυκό φθινόπωρο για τα όμορφα δώρα του.

Δημοσιεύθηκε στην Εκδηλώσεις, τάξη Ε', τάξη Στ' και χαρακτηρίσθηκε . Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.