Διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για τους μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης Δημοτικού.

imageimage 1

Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας την Τρίτη 19/11/2024 και ώρα 10:00 – 10:45 παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θίχτηκαν θέματα όπως η ψηφιακή πολιτειότητα, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των παιδιών στο διαδίκτυο, το block και το report, η θετική διαδικτυακή αλληλεπίδραση, η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η υπερβολική ενασχόληση, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, οι επαφές με αγνώστους κ.α. Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδράσουν ζωντανά με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες του σεμιναρίου απαντώντας σε ερωτήσεις μέσω ζωντανής συνομιλίας (chat).  https://saferinternet4kids.gr/

Δημοσιεύθηκε στην Χωρίς κατηγορία. Αποθηκεύστε τον μόνιμο σύνδεσμο.