Οι μαθητές της Ε’ και ΣΤ’ τάξης του σχολείου μας την Τρίτη 19/11/2024 και ώρα 10:00 – 10:45 παρακολούθησαν το διαδικτυακό σεμινάριο για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου από το Ελληνικό Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου θίχτηκαν θέματα όπως η ψηφιακή πολιτειότητα, τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των παιδιών στο διαδίκτυο, το block και το report, η θετική διαδικτυακή αλληλεπίδραση, η προστασία των προσωπικών δεδομένων, η υπερβολική ενασχόληση, ο διαδικτυακός εκφοβισμός, οι επαφές με αγνώστους κ.α. Τα παιδιά είχαν τη δυνατότητα να αλληλοεπιδράσουν ζωντανά με τους υπόλοιπους συμμετέχοντες του σεμιναρίου απαντώντας σε ερωτήσεις μέσω ζωντανής συνομιλίας (chat). https://saferinternet4kids.gr/
Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου

-
Τελευταία άρθρα
Κατηγορίες
- Αθλητικές Δράσεις.
- Ανακοινώσεις
- Αφήγηση παραμυθιού
- Διαγωνισμός
- Διδακτικό προσωπικό
- Εθιμικό Παιχνίδι
- Εκδηλώσεις
- Εκδρομές
- Εκπαιδευτική Επίσκεψη
- ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ
- Ενημερωτική Εκδήλωση
- Ενημερωτική Συνάντηση
- Επιμορφωτικό Σεμινάριο
- ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΔΗΜΑΡΧΟΥ
- ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ
- ΕΥΧΕΣ
- Καλοκαιρινή Γιορτή
- Κουκλοθέατρο
- Περιβαλλοντική Εκπαίδευση
- Πρόγραμμα Παρέμβασης
- Προσωπικά δεδομένα
- Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων
- Σχολικές γιορτές
- Ταινία
- τάξη Α'
- τάξη Β'
- τάξη Γ'
- τάξη Δ'
- τάξη Ε'
- τάξη Στ'
- Υγεία
- Χωρίς κατηγορία

