Ένας μικρός κήπος στην αυλή του σχολείου μας με αρωματικά φυτά και βότανα, καθαρίστηκε, διαμορφώθηκε και ανανεώθηκε με καινούρια φυτά.
Στη δράση αυτή συμμετείχαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης του σχολείου, δύο μέλη του Συλλόγου Γονέων, η Καθαρίστρια του σχολείου και ο Διευθυντής.
Θυμηθήκαμε ότι ο κήπος αυτός δημιουργήθηκε από τον αείμνηστο συνάδελφό μας Μαγειρία Μιχάλη και με ομόφωνη απόφαση του συλλόγου διδασκόντων, αποφασίσαμε να δώσουμε το όνομά του στον βοτανόκηπο αυτό, τιμώντας την μνήμη του και να εγκαταστήσουμε την σχετική πινακίδα.



