Ομορφαίνοντας τον κήπο μας!

Ο καιρός είναι καλός και οι μέρες ζεστές! Έτσι αποφασίσαμε να φροντίσουμε τον κήπο του σχολείου μας. Αγοράσαμε λουλούδια από τη λαϊκή αγορά του χωριού και προμηθευτήκαμε ρίζες λαχανικών. Πριν ξεκινήσουμε κάναμε μια βόλτα στη φύση. Τη συνέχεια θα τη δείτε παρακάτω …… τώρα περιμένουμε τους καρπούς των κόπων μας!

Ανοιξιάτικος περίπατος

Την Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018 αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε έναν περίπατο με διπλό σκοπό και ιστορικό αλλά και ψυχαγωγικό. Ανεβήκαμε λοιπόν στο λόφο των Μεταξάδων, όπου είχε γίνει η μεγαλύτερη και τελευταία μάχη στο Ν. Έβρου (15-20 Μαΐου 1949)  http://sitalkisking.blogspot.gr/2014/01/1949.html 
Στη συνέχεια αφήσαμε τα μαρτάκια μας στα κλαδιά των δέντρων και κατηφορίσαμε στο Γυμνάσιο για να φάμε και να παίξουμε!!!

Παρέλαση 25ης Μαρτίου

Την Κυριακή 25 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη παρέλαση στον κεντρικό δρόμο του χωριού. Ο παιδικός σταθμός, το Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό σχολείο, το Γυμνάσιο, οι Λυκειακές τάξεις και ο στρατός παρέλασαν με εθνική υπερηφάνεια. Ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
                                                                                                                                                                       φωτογραφίες: Μ. Τιακούδη

Γιορτή 25ης Μαρτίου

Την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018, οι μαθητές του σχολείου και του νηπιαγωγείου μας, τίμησαν την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, με τραγούδια, ποιήματα και θεατρικά δρώμενα. Η γιορτή ολοκληρώθηκε σε κλίμα συγκινητικό, παρουσία γονέων, κηδεμόνων και εκπροσώπων των τοπικών αρχών.
   φωτογραφίες: Μ. Τιακούδη

Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας

Την Παρασκευή 9 Μαρτίου συγκεντρωθήκαμε όλοι στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και παρακολουθήσαμε 3 βιντεάκια με θέμα τη σχολική βία και τον εκφοβισμό. Στη συνέχεια γράψαμε στα μπαλόνια από ένα σύνθημα. Τέλος στην αυλή του σχολείου σχηματίσαμε με τις τσάντες και τα σώματά μας το σύνθημα : “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”.

Ανακοίνωση για τη λειτουργία του σχολείου την Παρασκευή 2-03-2018

Η απόφαση για την λειτουργία των σχολείων στο δήμο Διδυμοτείχου για την Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018
Με την θερμοκρασία να έχει ανέβει αισθητά και τις χιονοπτώσεις να έχουν σταματήσει η δημοτική αρχή αποφάσισε για την Παρασκευή 2 Μαρτίου τα σχολεία να επιστρέψουν στην κανονική τους λειτουργία  σε όλο τον δήμο Διδυμοτείχου.

RadioEvros.gr

Ανακοίνωση για τη λειτουργία του σχολείου την Πέμπτη 1-03-2018

ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ

Οι πολικές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με τη χιονόπτωση που προηγήθηκε τις προηγούμενες ημέρες δημιούργησαν συνθήκες οι οποίες καθιστούν την λειτουργία των σχολικών μονάδων εξαιρετικά δύσκολή.
Με αυτά τα δεδομένα ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου αποφάσισε να κρατήσει για τρίτη συνεχόμενη μέρα κλειστά όλα τα σχολεία Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την έκταση του Δήμου Διδυμοτείχου.

Ράδιο Έβρος

 

Αποκριάτικο πάρτυ!

Την Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου, στην αίθουσα εκδηλώσεων έγινε το αποκριάτικο πάρτυ του Σχολείου μας. Διασκεδάσαμε, χορέψαμε, παίξαμε και φάγαμε (γι΄αυτό φρόντισε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων).