Ανοιξιάτικος περίπατος
Την Πέμπτη 29 Μαρτίου 2018 αποφασίσαμε να πραγματοποιήσουμε έναν περίπατο με διπλό σκοπό και ιστορικό αλλά και ψυχαγωγικό. Ανεβήκαμε λοιπόν στο λόφο των Μεταξάδων, όπου είχε γίνει η μεγαλύτερη και τελευταία μάχη στο Ν. Έβρου (15-20 Μαΐου 1949) http://sitalkisking.blogspot.gr/2014/01/1949.html
Στη συνέχεια αφήσαμε τα μαρτάκια μας στα κλαδιά των δέντρων και κατηφορίσαμε στο Γυμνάσιο για να φάμε και να παίξουμε!!!
Παρέλαση 25ης Μαρτίου
Την Κυριακή 25 Μαρτίου 2018 πραγματοποιήθηκε η καθιερωμένη παρέλαση στον κεντρικό δρόμο του χωριού. Ο παιδικός σταθμός, το Νηπιαγωγείο, το Δημοτικό σχολείο, το Γυμνάσιο, οι Λυκειακές τάξεις και ο στρατός παρέλασαν με εθνική υπερηφάνεια. Ακολούθησαν παραδοσιακοί χοροί από όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
φωτογραφίες: Μ. Τιακούδη
Γιορτή 25ης Μαρτίου
Την Παρασκευή 23 Μαρτίου 2018, οι μαθητές του σχολείου και του νηπιαγωγείου μας, τίμησαν την επέτειο της 25ης Μαρτίου 1821, με τραγούδια, ποιήματα και θεατρικά δρώμενα. Η γιορτή ολοκληρώθηκε σε κλίμα συγκινητικό, παρουσία γονέων, κηδεμόνων και εκπροσώπων των τοπικών αρχών.
- “Ο Ευαγγελισμός της Θεοτόκου”, θεατρικό από την Α’ τάξη
- “Το μουσείο των αγωνιστών του ’21”, θεατρικό από το Νηπιαγωγείο
- “Ένα απόγευμα του 1821”, θεατρικό από τις Α’ και Β’ τάξεις
- “Το χρονικό του πολέμου”, από τις Γ’ και Δ’ τάξεις
- “Μαντώ Μαυρογένους”, θεατρικό από τις μαθήτριες των Ε΄και ΣΤ’ τάξεων
- “Ο Θεός υπέγραψε τη λευτεριά μας!”, θεατρικό από τους μαθητές των Ε’ και ΣΤ’ τάξεων
φωτογραφίες: Μ. Τιακούδη
Ημέρα κατά της ενδοσχολικής βίας
Την Παρασκευή 9 Μαρτίου συγκεντρωθήκαμε όλοι στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας και παρακολουθήσαμε 3 βιντεάκια με θέμα τη σχολική βία και τον εκφοβισμό. Στη συνέχεια γράψαμε στα μπαλόνια από ένα σύνθημα. Τέλος στην αυλή του σχολείου σχηματίσαμε με τις τσάντες και τα σώματά μας το σύνθημα : “ΜΙΛΑ ΤΩΡΑ”.
Πρόσκληση γιορτής 25ης Μαρτίου
Ανακοίνωση για τη λειτουργία του σχολείου την Παρασκευή 2-03-2018
Η απόφαση για την λειτουργία των σχολείων στο δήμο Διδυμοτείχου για την Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018
Με την θερμοκρασία να έχει ανέβει αισθητά και τις χιονοπτώσεις να έχουν σταματήσει η δημοτική αρχή αποφάσισε για την Παρασκευή 2 Μαρτίου τα σχολεία να επιστρέψουν στην κανονική τους λειτουργία σε όλο τον δήμο Διδυμοτείχου.
RadioEvros.gr
Ανακοίνωση για τη λειτουργία του σχολείου την Πέμπτη 1-03-2018
ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΔΥΜΟΤΕΙΧΟ![]()
Οι πολικές θερμοκρασίες σε συνδυασμό με τη χιονόπτωση που προηγήθηκε τις προηγούμενες ημέρες δημιούργησαν συνθήκες οι οποίες καθιστούν την λειτουργία των σχολικών μονάδων εξαιρετικά δύσκολή.
Με αυτά τα δεδομένα ο Δήμαρχος Διδυμοτείχου αποφάσισε να κρατήσει για τρίτη συνεχόμενη μέρα κλειστά όλα τα σχολεία Α/Βάθμιας και Β/Βάθμιας εκπαίδευσης σε όλη την έκταση του Δήμου Διδυμοτείχου.
Ράδιο Έβρος



















































