5η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού, 28-09-2018

Στο πλαίσιο του εορτασμού της 5ης Πανελλήνιας Ημέρας Σχολικού Αθλητισμού, με θέμα “ΑΣ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ” στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκαν εικαστικές, αθλητικές και κινητικές δραστηριότητες. Είχαμε τη χαρά να φιλοξενήσουμε το Δημοτικό Σχολείο Ασπρονερίου και μαζί γιορτάσαμε τη μέρα αυτή.
Στην αρχή έγινε προβολή βίντεο με θέμα τον αθλητισμό. Στη συνέχεια πραγματοποιήθηκαν εικαστικές δημιουργίες από τους μαθητές (ζωγραφική, κολάζ).
Αργότερα οι μαθητές έκαναν μια διαδρομή-περίπατο στο χωριό.
Στο τέλος, με την καθοδήγηση του εκπαιδευτικού φυσικής αγωγής τα παιδιά έπαιξαν σκυταλοδρομίες και ποδόσφαιρο.
Τις αθλητικές δραστηριότητες παρακολούθησαν γονείς-κηδεμόνες των παιδιών.

Ενημερωτικό σημείωμα

Σας ενημερώνουμε ότι την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018, με αφορμή την Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού με σύνθημα “ΑΣ ΚΙΝΗΘΟΥΜΕ”, στο σχολείο θα πραγματοποιηθούν καλλιτεχνικές-αθλητικές δράσεις και παιχνίδια.
Οι μαθητές θα προσέλθουν στο σχολείο κανονικά στις 8:15 π.μ., με σακίδιο που θα περιλαμβάνει κασετίνα με μαρκαδόρους, ένα δεύτερο μπλουζάκι, καπέλο, νερό και το κολατσιό τους.
Οι αθλητικές δράσεις-παιχνίδια θα διεξαχθούν στο προαύλιο του σχολείου από τις 11:00 π.μ. έως και τις 13:15 μ.μ.
Το σχολείο μας θα φιλοξενήσει το Δ.Σ. Ασπρονερίου.
Όσοι γονείς-κηδεμόνες-φίλοι επιθυμούν, μπορούν να μας τιμήσουν με την παρουσία τους. Είστε όλοι ευπρόσδεκτοι!
Όλες οι τάξεις του σχολείου θα σχολάσουν στις 13:15 μ.μ. Το ολοήμερο τμήμα θα λειτουργήσει κανονικά. 

Αγιασμός

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,
Ο Αγιασμός για την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πραγματοποιηθεί την Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018 και ώρα 9:00 π.μ.
Μετά τον Αγιασμό οι μαθητές θα περάσουν στις τάξεις τους για να γνωριστούν με τους/τις δασκάλους/λες τους και να παραλάβουν τα νέα τους βιβλία και για το λόγο αυτό θα πρέπει να έχουν μαζί τους τις τσάντες τους.
Στη συνέχεια οι μαθητές θα αποχωρήσουν από το σχολείο περίπου στις 10:30 π.μ. 
Καλή και δημιουργική σχολική χρονιά σε όλους!
Η Διευθύντρια και οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου.

Καλοκαιρινή γιορτή!

Οι μαθητές του Δημοτικού σχολείου Μεταξάδων μας ταξίδεψαν την Πέμπτη 14 Ιουνίου στον υπέροχο κόσμο της μουσικής και μας παρουσίασαν ολοζώντανη την πορεία της από τα βάθη των αιώνων μέχρι σήμερα. Και το ταξίδι μας ξεκινά…
Στη συνέχεια οι μαθητές μας έπαιξαν χάντμπολ και σκυταλοδρομία!

 

φωτογραφίες Μ. Τιακούδη

Εκδρομή στην Αλεξανδρούπολη!

Τη Δευτέρα 4 Ιουνίου 2018 το Δημοτικό σχολείο και Νηπιαγωγείο Μεταξάδων πραγματοποίησε την ημερήσια εκδρομή του στην Αλεξανδρούπολη. Τους μαθητές μας συνόδεψαν γονείς και κηδεμόνες.
  • 1η στάση: το μουσείο λαογραφίας και φυσικής ιστορίας του π. Γεωργίου Κομνίδη. http://mouseio-evrou.site.gr/default.asp
  • 2η στάση: το ελαιοτριβείο “Κύκλωπας”, στο οποίο οι μαθητές παρακολούθησαν τη διαδικασία παραγωγής ελαιολάδου αλλά και γεύτηκαν το λάδι μαζί με ζεστό ψωμί που πρόσφεραν οι ιδιοκτήτες.
  • 3η στάση: η σπηλιά του Κύκλωπα στη Μάκρη. http://www.e-evros.gr/gr/pages/1110/h-sphlia-toy-kyklwpa-sth-makrh
  • 4η στάση: ΚΑΑΥ Μάκρης για φαγητό και παιχνίδι δίπλα στη θάλασσα!
Η εκδρομή τελείωσε με πολύ κέφι και χορό μέσα στο λεωφορείο!
Και του χρόνου!

Καλό μήνα!

Την Παρασκευή 1 Ιουνίου 2018, οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας αποφάσισαν να υποδεχτούν το καλοκαίρι αλλιώς… φτιάχνοντας ζελέ φρούτων! Την πρώτη ώρα ξεκίνησε η παρασκευή ζελέ ανανά, κεράσι, φράουλα και βατόμουρο και την τελευταία ώρα οι μαθητές γεύτηκαν το δροσιστικό γλυκό! Καλό μήνα! Καλό καλοκαίρι!

Προληπτική οδοντιατρική και Ημέρα των Μουσείων

Σήμερα, Παρασκευή 18/05/2018 οι μαθητές των Β’, Γ’ και Δ’ τάξεων του σχολείου μας επισκέφτηκαν τη Μονάδα Υγείας ΠΕΔΥ Διδυμοτείχου στο πλαίσιο υλοποίησης προγράμματος οδοντιατρικού ελέγχου και ενημέρωσης για τη Στοματική Υγεία.

 

Με την ευκαιρία της επίσκεψής μας στο Διδυμότειχο γιορτάσαμε τη σημερινή Ημέρα των Μουσείων και επισκεφτήκαμε το Στρατιωτικό Μουσείο Διδυμοτείχου. Οι μικροί μας μαθητές ενθουσιάστηκαν!