ΜΙΑ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ
Επίσκεψη της συγγραφέα Άννας Σελίδου στο σχολείο μας
Την Τρίτη 2 Ιουνίου 2026 είχαμε τη χαρά και την τιμή να υποδεχτούμε στο σχολείο μας τη συγγραφέα Άννα Σελίδου, η οποία παρουσίασε στους μαθητές και στις μαθήτριες το βιβλίο της: «Το σώμα και το στόμα και η Μπάμπω Τερηδόνα».
Μέσα από μια ζωντανή και διαδραστική παρουσίαση, τα παιδιά μας γνώρισαν τους ήρωες του βιβλίου, συζήτησαν με τη συγγραφέα για τη σημασία της στοματικής υγιεινής και είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν τις απορίες και τις σκέψεις τους. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ΄ τάξης, με την καθοδήγηση της θεατρολόγου κ. Σασλή Σοφίας Μαρίας, δραματοποίησαν με ενθουσιασμό το παραμύθι, χαρίζοντας σε όλους μια ξεχωριστή θεατρική εμπειρία.
Παράλληλα, με την προετοιμασία της δασκάλας τους, κ. Παπαδοπούλου Γεωργίας, οι μαθητές είχαν ετοιμάσει ενδιαφέρουσες ερωτήσεις, στις οποίες η συγγραφέας απάντησε με προθυμία και ιδιαίτερη ζεστασιά, δημιουργώντας έναν ουσιαστικό και εποικοδομητικό διάλογο μαζί τους.
Ευχαριστούμε θερμά την κ. Άννα Σελίδου για την επίσκεψή της, την εμπνευσμένη παρουσίαση του βιβλίου της και τη μοναδική εμπειρία που μας πρόσφερε. Τέτοιες δράσεις καλλιεργούν την αγάπη για το βιβλίο, ενισχύουν τη φιλαναγνωσία και εμπνέουν τα παιδιά να ανακαλύψουν τη δύναμη της γνώσης και της δημιουργίας.


