Συμμετοχή του Σχολείου μας στο Φεστιβάλ Παιδείας του Δήμου.

Στις 14 Μαΐου το σχολείο μας συμμετείχε στο 2ο Φεστιβάλ Παιδείας του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης. Μια Έκθεση Ζωγραφικής των παιδιών του 3ου Δ.Δ.Σ. ήταν εκεί να υποδεχτεί τον κόσμο με τίτλο «Ονειρεύομαι πόλεις και γειτονιές». Σε μια γειτονιά που μπορεί να στερείται πολλά, δεν λείπουν τα όνειρα.

Μια ταινία μικρού μήκους με πρωταγωνιστές τους μαθητές και τις μαθήτριές μας προβλήθηκε μεταδίδοντας το ηχηρό μήνυμα: “Λέμε Όχι στον Σχολικό Εκφοβισμό”.

Αγάπη, ανιδιοτέλεια και απόρριψη της βίας γίνονται λέξεις–κλειδιά, μέσα από το τραγούδι των παιδιών με τίτλο “Χέρια σαν κι αυτά” συνοδευόμενες από τις μελωδίες του μεταλλόφωνου.

Ευχαριστούμε θερμά την Αντιδήμαρχο Παιδείας, κ. Μαρία Αποστολίδου, για τη στήριξη και τη συνεργασία της.

Συγχαρητήρια σε όλους τους διοργανωτές και συμμετέχοντες, εκπαιδευτικούς, μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας για την ξεχωριστή υπόσταση που δώσατε σε αυτήν τη  γιορτή πολιτισμού και συνεργασίας.

3 festibal4 festibal1 festbal2 festibalfestibal 5Screenshot 20260524 231614 Gallery20260514 183643120260514 1909501