ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ
Το σχολείο μας είχε τη χαρά να βραβευτεί στον Σχολικό Μαραθώνιο Ανακύκλωση τη σχολική χρονιά 2025 – 2026 μέσω της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα “Πάμε Ανακύκλωση” που διοργάνωσε ο Δήμος Αμπελοκήπων – Μενεμένης σε συνεργασία με η Διεύθυνση της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης .
Μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας με εκπαιδευτικούς και την Διευθύντρια παρευρέθηκαν στην εκδήλωση βράβευσης την Παρασκευή 29 Μαΐου στο Πολιτιστικό Κέντρο “Καραπάντσειο”, όπου τους περίμεναν διαδραστικές ψυχαγωγικές κι εκπαιδευτικές δραστηριότητες με περιβαλλοντικό χαρακτήρα και η απονομή του 3ου βραβείου.
Ευχαριστούμε τους υπεύθυνους του προγράμματος Followgreen και τον Δήμο Αμπελοκήπων Μενεμένης για την ευκαιρία που μας δόθηκε να συμμετάσχουμε αλλά και για το δώρο που λάβαμε, ένα tablet για το σχολείο μας, το οποίο θα θυμίζει τη συμμετοχή μας και θα μας υπενθυμίζει να συμβάλλουμε ενεργά στην προστασία του περιβάλλοντος.









