ΔΟΞΟΛΟΓΙΑ , ΗΡΩΟ ΠΕΣΟΝΤΩΝ, ΠΑΡΕΛΑΣΗ 25ης ΜΑΡΤΙΟΥ 1821
Μήνυμα της Υπουργού Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Σοφίας Ζαχαράκη για την 25η
Μαρτίου
Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές,
Αγαπητές και αγαπητοί εκπαιδευτικοί,
Όποιος ελεύθερος συλλογάται, συλλογάται καλά.
Με τη διαχρονική φράση του Ρήγα Φεραίου, τιμούμε σήμερα την 25η Μαρτίου, ημέρα γιορτής για τον
Ελληνισμό σε κάθε σημείο του κόσμου. Είναι μια ημέρα μνήμης, περηφάνειας και βαθιάς περισυλλογής
για τις θυσίες εκείνων που αγωνίστηκαν για την ελευθερία της πατρίδας μας.
Η Ελληνική Επανάσταση του 1821 δεν υπήρξε μόνο ένας αγώνας εθνικής απελευθέρωσης, αλλά και ένα
διαχρονικό μήνυμα πίστης στις αξίες της ελευθερίας, της δικαιοσύνης και της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.
Οι ήρωες του Αγώνα μας διδάσκουν ότι η ελευθερία δεν είναι δεδομένη, αλλά κατακτάται με θάρρος,
ενότητα και υψηλό φρόνημα.
Σήμερα, η Παιδεία καλείται να μεταδώσει αυτά τα ιδανικά στις νέες γενιές. Τα σχολεία μας δεν είναι
μόνο χώροι γνώσης, αλλά και φυτώρια αξιών, όπου καλλιεργείται η ιστορική συνείδηση, η δημοκρατική
σκέψη και η υπευθυνότητα του πολίτη.
Ας εμπνευστούμε από το παράδειγμα των προγόνων μας και ας εργαστούμε όλοι μαζί για μια κοινωνία
ελεύθερη, δημιουργική και δίκαιη. Γιατί μόνο όταν σκεφτόμαστε ελεύθερα, μπορούμε να προχωράμε
μπροστά ως έθνος.
Χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες και τις Ελληνίδες!
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ
ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
ΣΟΦΙΑ ΖΑΧΑΡΑΚΗ
























Η Δ/νση Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας και η Ομάδα Δράσης για την Πρόληψη και Αντιμετώπιση της Ενδοσχολικής Βίας και του Εκφοβισμού (Ε.ΒΙ.Ε) της Δ/νσης Α/θμιας Εκπ/σης Λάρισας, με αφορμή την «Πανελλήνια Σχολική Ημέρα κατά της Βίας στο Σχολείο», κάλεσε τις σχολικές μονάδες να αφιερώσουν χρόνο, όπως κάθε χρόνο, σε δράσεις – συζητήσεις, εκδηλώσεις (π.χ. βιβλιοπαρουσιάσεις, προβολές ταινιών, εικαστικά εργαστήρια, διαδραστικές ομιλίες, κ.ά.) με στόχο την ευαισθητοποίηση σε θέματα βίας και σχολικού εκφοβισμού. Αναμένοντας τη σχετική εγκύκλιο από το Υ.ΠΑ.ΙΘ.Α., προγραμματίζεται εκδήλωση με τίτλο: «Όλοι μαζί μια αγκαλιά, λέμε στη βία “μακριά”», Η εκδήλωση διοργανώνεται σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Λαρίσης και Τυρνάβου, τον Δήμο Λαρισαίων, το Τμήμα Ιατρικής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και άλλους φορείς. Σκοπός της εκδήλωσης είναι να ενεργοποιηθεί το σύνολο της σχολικής κοινότητας σε δράσεις ευαισθητοποίησης για την πρόληψη και αντιμετώπιση της σχολικής βίας και εκφοβισμού που εκδηλώνεται μεταξύ και εναντίον των μαθητών/τριών, ώστε να περιοριστούν οι δίαυλοι εκδήλωσης της βίας στη ζωή των ανηλίκων και να αποτραπούν οι αρνητικές συνέπειες στις διαπροσωπικές τους σχέσεις. 









