Συμμετέχοντες στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Βιώσιμη πόλη» 2025-26
Η συμμετοχή του σχολείου μας στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο «Βιώσιμη πόλη» αποτέλεσε για εμάς μια ουσιαστική ευκαιρία να εντάξουμε την εκπαίδευση για την αειφορία στην καθημερινή σχολική ζωή. Μέσα από στοχευμένες δράσεις και βιωματικές δραστηριότητες, οι μαθητές μας ήρθαν σε επαφή με την έννοια της ανακύκλωσης, κατανοώντας τη σημασία της για το περιβάλλον και την ποιότητα ζωής στην πόλη τους. Το πιο σημαντικό αποτέλεσμα, ωστόσο, δεν ήταν μόνο η γνώση που αποκτήθηκε, αλλά η αλλαγή στάσης και συμπεριφοράς: οι μαθητές μας υιοθέτησαν νέες, πιο υπεύθυνες συνήθειες στην καθημερινότητά τους, δείχνοντας έμπρακτα ότι η αειφορία δεν είναι απλώς θεωρία, αλλά τρόπος ζωής. Παράλληλα, η συνεργασία με άλλες σχολικές ομάδες από όλη την Ελλάδα ενίσχυσε την αίσθηση του κοινού σκοπού και της συλλογικής ευθύνης, υπενθυμίζοντάς μας ότι η βιώσιμη πόλη του αύριο χτίζεται από τους ενεργούς πολίτες του σήμερα.












