Βιωματική παρέμβαση για την αυτοεκτίμηση στην Ε΄ και ΣΤ΄ Δημοτικού

 Tην Τετάρτη 13/5/2026  πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας  μια ιδιαίτερα σημαντική βιωματική δράση με θέμα την αυτοεκτίμηση, για τους μαθητές της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης.

Ειδικοί επιστήμονες, η ψυχολόγος Σοφία Συρρομάχου και κοινωνικός λειτουργός Μαρία Ιωακειμίδου, από το Κέντρο Πρόληψης «Όραμα» επισκέφθηκαν το σχολείο και υλοποίησαν μια οργανωμένη ενημερωτική και βιωματική παρέμβαση. Μέσα από συζήτηση, παιχνίδια και δραστηριότητες έκφρασης συναισθημάτων, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν την έννοια της αυτοεκτίμησης με τρόπο άμεσο και κατανοητό.

Οι μαθητές συμμετείχαν ενεργά, μίλησαν για τον εαυτό τους, αναγνώρισαν τα συναισθήματά τους και δούλεψαν πάνω στην ενίσχυση της θετικής εικόνας που έχουν για τον εαυτό τους. Το κλίμα ήταν ζεστό και συνεργατικό, με έμφαση στην αποδοχή, τον σεβασμό και την ενσυναίσθηση.

Τέτοιες δράσεις συμβάλλουν ουσιαστικά στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών και ενισχύουν τη σχολική κοινότητα, δίνοντας χώρο για έκφραση, επικοινωνία και προσωπική ενδυνάμωση.

13 5 2026 1 censored