Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα «Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…»
Οι μαθητές της Δ΄ τάξης συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης σε συνεργασία με το Πατριαρχικό Ίδρυμα Πατερικών Μελετών, με εισηγήτρια και επιστημονική υπεύθυνη τη Χαρά Ανδρεΐδου, με τίτλο «Αν θα μπορούσα τον κόσμο να άλλαζα…». Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε με άξονα τη Λογοτεχνία και τις Εικαστικές Τέχνες. Αφετηρία αποτέλεσε απόσπασμα από […]







