
Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου. Η τελετή του αγιασμού θα γίνει στις 9.00 π.μ. στο προαύλιο του Σχολείου μας. Μετά το τέλος της τελετής οι μαθητές θα εισέλθουν στις αίθουσες όπου θα παραλάβουν τα διδακτικά βιβλία και τη λίστα με τα υλικά. Στη συνέχεια θα αποχωρήσουν.
Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα προσέλθουν στις 8.55 π.μ. με τις τσάντες τους και με μάσκες. Δεν επιτρέπεται να εισέλθουν στον χώρο γονείς παρά μόνο οι γονείς της Α’ τάξης, οι οποίοι θα πρέπει να φορούν μάσκα και να τηρούν τις αποστάσεις. Επίσης όσοι δεν μας έχουν δώσει το Α.Δ.Υ.Μ. θα μας το δώσουν αυτή την ημέρα. Το ίδιο θα κάνουν και οι γονείς της Δ’ τάξης.
Παρακαλούνται όλοι οι γονείς να περιμένουν, ώστε να παραλάβουν τα παιδιά τους μετά το τέλος της διαδικασίας.
Τα λεωφορεία θα έρθουν στις 9.00 π.μ. και θα αναχωρήσουν στις 11.00 π.μ.
Καλή σχολική χρονιά σε όλους!
Προσοχή: Πηγαίνετε στα θέματα για γονείς και διαβάστε τις νέες οδηγίες λειτουργίας του σχολείου