ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΒΙΝΤΕΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΓΑΛΟΥΣ

Τι θα λέγατε να παρακολουθήσετε ένα βίντεο πολύ ενδιαφέρον και διασκεδαστικό; Το δημιούργησε το Πανεπιστήμιο Κρήτης και νομίζω ότι θα είναι σε συνέχεια.

Δείτε το και δε θα χάσετε! Πατήστε εδώ

Βίντεο με οδηγίες για τα παιδιά

Μπορείτε να δείτε ένα ευχάριστο βίντεο για το τι πρέπει να κάνουμε τώρα που αρχίζει το Σχολείο.

Πάμε στο Σχολείο με Ασφάλεια.

Ακόμα πατήστε εδώ για να διαβάσετε τις αναλυτικές οδηγίες του Υπουργείου για την ασφάλεια και την προστασία της υγείας στο Σχολείο.

ΕΝΑΡΞΗ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ 2020-21

 

Η νέα σχολική χρονιά ξεκινά τη Δευτέρα 14 Σεπτεμβρίου. Η τελετή του αγιασμού θα γίνει στις 9.00 π.μ. στο προαύλιο του Σχολείου μας. Μετά το τέλος της τελετής οι μαθητές θα εισέλθουν στις αίθουσες όπου θα παραλάβουν τα διδακτικά βιβλία και τη λίστα με τα υλικά. Στη συνέχεια θα αποχωρήσουν.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες θα προσέλθουν στις 8.55 π.μ. με τις τσάντες τους και με μάσκες. Δεν επιτρέπεται να εισέλθουν στον χώρο γονείς παρά μόνο οι γονείς της Α’ τάξης, οι οποίοι θα πρέπει να φορούν μάσκα και να τηρούν τις αποστάσεις. Επίσης όσοι δεν μας έχουν δώσει το Α.Δ.Υ.Μ. θα μας το δώσουν αυτή την ημέρα. Το ίδιο θα κάνουν και οι γονείς της Δ’ τάξης. 

Παρακαλούνται όλοι οι γονείς να περιμένουν, ώστε να παραλάβουν τα παιδιά τους μετά το τέλος της διαδικασίας.

Τα λεωφορεία θα έρθουν στις 9.00 π.μ. και θα αναχωρήσουν στις 11.00 π.μ.

Καλή σχολική χρονιά σε όλους!

Προσοχή: Πηγαίνετε στα θέματα για γονείς και διαβάστε τις  νέες οδηγίες λειτουργίας του σχολείου

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΓΟΝΕΙΣ

Επειδή η αναστολή λειτουργίας των Σχολείων δε γνωρίζουμε πόσο θα διαρκέσει – πολύ πιθανό να επαναλειτουργήσουν μετά τις διακοπές  των γιορτών – θα θέλαμε να επισημάνουμε τα εξής:

  1. Δε βρισκόμαστε ακόμα σε περίοδο διακοπών. Άρα τα παιδιά πρέπει να διαβάζουν και να προετοιμάζονται καθημερινά για τα μαθήματά τους. 
  2. Πρέπει εσείς οι γονείς να επιτηρείτε τα παιδιά σας, κατά πόσο διαβάζουν και προετοιμάζονται για τα διαδικτυακά τους μαθήματα της επόμενης ημέρας.
  3. Πρέπει επίσης να μάθετε τον τρόπο να αποστέλλετε τις εργασίες των παιδιών  στους δασκάλους τους στην e-class, ώστε να γίνεται η διόρθωση. Δεν είναι κάτι και τόσο δύσκολο. Άλλωστε θα έπρεπε να έχετε εξοικειωθεί από την προηγούμενη άνοιξη.
  4. Να ξέρετε ότι όταν επαναλειτουργήσουν τα Σχολεία, η ύλη που διδάσκεται τώρα διαδικτυακά θα θεωρείται διδαχθείσα, επομένως δε θα ξαναδιδαχθεί. Φροντίστε λοιπόν να μην αφήνουν κενά τα παιδιά σας, γιατί θα αντιμετωπίσουν πολλά προβλήματα στο μέλλον. 

Ξέρουμε, ότι είναι δύσκολη η κατάσταση αυτή  για εσάς, όπως και για όλους μας, αλλά δυστυχώς πρέπει όλοι να κάνουμε παραπάνω από αυτά που μπορούμε. Είναι για το καλό των παιδιών μας!

Τέλος σχολικής χρονιάς

Η σχολική χρονιά 2019-20 τελειώνει. Οι βαθμοί και οι Τίτλοι προόδου θα δοθούν την Πέμπτη 25/06/2020 στους μαθητές των Β1 και Ε1 υποτμημάτων, ενώ στους υπόλοιπους την Παρασκευή 26/06/2020, σε σφραγισμένο φάκελο στο κάθε παιδί ξεχωριστά. Οι γονείς που επιθυμούν να ενημερωθούν για την πρόοδο των παιδιών τους, μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου. Όσο για εκείνους που δεν έρχονται στο Σχολείο θα τους αποσταλούν ταχυδρομικά.

Την Παρασκευή οι μαθητές θα προσέλθουν κανονικά στο Σχολείο το πρωί και θα σχολάσουν στις 12.30 μ.μ. Δε θα γίνουν μαθήματα αλλά αλλού τύπου δραστηριότητες. Στις 11.30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί μια μικρή τελετή αποφοίτησης για τους τελειόφοιτους μαθητές της ΣΤ’ τάξης με την επίδοση από το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων αναμνηστικών πλακετών. 

Τέλος, οι γονείς των μαθητών της ΣΤ’, δε χρειάζεται να εγγράψουν τα παιδιά τους στο Γυμνάσιο. Αυτό γίνεται από εμάς.  

Ενημέρωση γονέων από τον Ε.Ο.Δ.Υ. για την εκπαίδευση των παιδιών τους

Σας παραθέτουμε τις οδηγίες του Εθνικού Οργανισμού Δημόσιας Υγείας προς τους γονείς για το πώς πρέπει να προετοιμάσουν τα παιδιά τους σχετικά με την επαναλειτουργία των Σχολείων και  για τους κανόνες που πρέπει να ακολουθούν μέσα και έξω από το σχολείο, ώστε να αποφευχθεί ο κίνδυνος διασποράς του νέου κορωνοϊού.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ ΓΙΑ ΚΟΡΩΝΟΪΟ

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΩΝ – ΜΑΘΕΤΕ ΠΩΣ

Τη Δευτέρα 1 Ιουνίου επιστρέφουμε στο Σχολείο. Διαβάστε από κάτω τις αποφάσεις του Συλλόγου Διδασκόντων του Δημ. Σχολείου Λιδωρικίου για τον τρόπο επαναλειτουργίας του Σχολείου.

Επιστρέφουμε στο Σχολείο – Μένουμε ασφαλείς!

Κανόνες επαναλειτουργίας του Σχολείου