Αγαπητοί γονείς, επειδή η κατάσταση την οποία όλοι βιώνουμε, είναι πρωτόγνωρη και επειδή προκαλεί σε πολλούς από εσάς ανησυχία και προβληματισμό, για το τι θα γίνει με μαθήματα, με τα παιδιά, με το σχολείο, σας ενημερώνουμε ότι από πλευράς μας προσπαθούμε να κάνουμε ό, τι το καλύτερο και στα πλαίσια των δυνατοτήτων των μαθητών μας (αρκετοί δε διαθέτουν τον απαραίτητο εξοπλισμό για την εξ’ αποστάσεως εκπ/ση ή αντιμετωπίζουν άλλες δυσκολίες).
Γι’ αυτό, βρήκαμε αυτούς τους τρόπους που όλοι γνωρίζετε, για να μην αποκλειστεί κανείς μαθητής μας από τη νέα αυτή διαδικασία. Επίσης, θα ήθελα να επισημάνω ότι η νέα διαδικασία επικοινωνίας εκπ/κων και μαθητών, δεν υποκαθιστά τη δια ζώσης εκπ/ση και γι’ αυτόν τον λόγο δεν επιτρέπεται να προχωρήσουμε τη διδακτέα ύλη, σύμφωνα βέβαια με τις οδηγίες του Υπουργείου.
Άρα κάνουμε υπομονή, διατηρούμε την ψυχραιμία μας και προσπαθούμε για το καλύτερο. ΟΛΟΙ!
Τίποτε δεν έχει χαθεί. Ας τελειώσει με το καλό όλο αυτό και όλα θα διορθωθούν. Δε χρειάζεται άγχος και πανικός.