25η ΜΑΡΤΙΟΥ 1821

1821 – 2021, διακόσια χρόνια μετά την έναρξη της Ελληνικής Επανάστασης.

Η πατρίδα μας γιορτάζει και τιμά τον αγώνα, τη θυσία, τον ηρωισμό, την αυταπάρνηση, το μεγαλείο της ψυχής των γνωστών και άγνωστων, των γυναικών και ανδρών, των ηρώων και ηρωίδων του 1821. 

Πάνω σε αυτούς τους αγώνες, σε αυτές τις θυσίες, σε αυτό το μεγαλείο της αθάνατης ελληνικής ψυχής πάτησαν οι επόμενες γενιές των Ελλήνων και δημιούργησαν τη σύγχρονη Ελλάδα. Πάνω σε αυτούς του αγώνες, σε αυτές τις θυσίες θα πατήσει και η νεότερη γενιά για να κάνει την πατρίδα μας ακόμα καλύτερη.

Γονατίζουμε λοιπόν σήμερα με σεβασμό, με τιμή, με ευγνωμοσύνη μπροστά στη δοξασμένη γενιά των Ελλήνων του 1821 και ευχόμαστε ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΛΛΑΔΑ!

Δείτε από κάτω σχετικά βίντεο με τη σημερινή επέτειο:

https://video.link/w/zBHec ,    https://video.link/w/5EHec ,     https://video.link/w/rXHec,       https://video.link/w/BcIec https://video.link/w/qsIec

Δείτε επίσης το βίντεο που ακολουθεί:

 

 

 

 

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Αγαπητοί γονείς, μετά την ανακοίνωση της Παρασκευής ότι ο νομός μας βρίσκεται πλέον στην κατηγορία: “βαθύ κόκκινο”, όλα τα σχολεία του νομού αναστέλλουν τη δια ζώσης λειτουργία τους.

Επομένως, από αύριο αρχίζει η τηλεκπαίδευση η οποία θα γίνει όπως ακριβώς το διάστημα Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου, δηλαδή από τις 14.00 ως τις 17.30 καθημερινά και με το ίδιο πρόγραμμα μαθημάτων για κάθε τάξη. Ελπίζουμε ότι το χρονικό διάστημα της εξ αποστάσεως εκπ/σης θα διαρκέσει δύο εβδομάδες.

Αν κάποιο παιδί θέλει να πάρει βιβλία από το σχολείο, μπορεί να έρθει αύριο το πρωί μετά τις 9.30 να τα παραλάβει. Ακόμα, οι γονείς που το προηγούμενο διάστημα πήραν tablets από το Σχολείο, μπορούν να έρθουν να τα πάρουν.

Τέλος, σας επισημαίνω ότι θα πρέπει οι μαθητές να συνδέονται στην ώρα τους στα μαθήματα για να μην υπάρχει καθυστέρηση. Άλλωστε η διδ/κη ώρα είναι πολύ σύντομη.

 

ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ

Αγαπητοί γονείς, επειδή πληροφορήθηκα ότι κάποιοι συνδέσατε την αναστολή λειτουργίας του Ολοήμερου με το θέμα των κρουσμάτων και πως ήταν απόφαση της Δ/ντριας Π.Ε. Φωκίδας, σας ενημερώνω ότι δεν έχει καμία σχέση το γεγονός αυτό με τα κρούσματα. Απλά έγινε λόγω του ότι  οι συνάδελφοι θα καλύψουν τις ώρες της Γυμναστικής για 2 εβδομάδες, επομένως δεν μπορούν να κάνουν επιπλέον διδ/κες ώρες και στο Ολοήμερο. Να πούμε εδώ βέβαια, ότι παρά την αλλαγή αυτή κάποιοι συνάδελφοι θα κάνουν επιπλέον ώρες στο διδ/κο τους ωράριο και για αυτό θα πρέπει να τους ευχαριστήσουμε.

Δεν υπάρχει λοιπόν λόγος ανησυχίας. Άλλωστε ο κορωνοϊός κολλάει οποιαδήποτε ώρα της ημέρας και της νύχτας.

Συνιστώ σε όλους μας ψυχραιμία και αυστηρή τήρηση των μέτρων.

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ

Ύστερα από αίτημα του Συλλόγου Γονέων του Σχολείου μας προς τη Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΦΩΚΙΔΑΣ στις 26/02/2021 με θέμα την προσωρινή αναστολή λειτουργίας του Σχολείου για προληπτικούς λόγους η Δ/ντρια της Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΦΩΚΙΔΑΣ απέστειλε το παρακάτω έγγραφο:

https://blogs.sch.gr/dimlidor/files/2021/03/ΑΝΑΣΤΟΛΗ-Σ.Μ.-ΛΟΓΩ-COVID-19.pdf

Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι αναστέλλεται από τις 26/02/2021 ως τις 12/03/2021 η λειτουργία του Ολοήμερου τμήματος του Σχολείου. Επομένως, για αυτό το διάστημα όλοι οι μαθητές θα σχολάνε στις 13.15

Ακόμη την Παρασκευή 5/03/2021 η Κ.Ο.Μ.Υ. Άμφισσας θα είναι στο Λιδωρίκι από τις 10:οο π.μ. για να κάνει rapid τεστ για τον κορωνοϊό. Όποιος γονέας επιθυμεί, να υποβάλλει σε τεστ το παιδί του, μπορεί να το κάνει έχοντας οπωσδήποτε μαζί του το Α.Μ.Κ.Α. του παιδιού.

Τέλος, παρακαλούμε όλους τους γονείς να επαναλάβουν στα παιδιά τους τα μέτρα ατομικής υγείας και προστασίας που πρέπει να ακολουθούν σχολαστικά και να θυμόμαστε, ότι αν κάποιο παιδί είναι αδιάθετο, δεν έρχεται στο σχολείο μέχρι να γίνει καλά και δε χρειάζεται να παίρνει φαρμακευτική αγωγή.

ΚΑΛΟ  ΜΗΝΑ σε ΟΛΟΥΣ & ΟΛΕΣ!!!

ΕΚΤΑΚΤΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Αγαπητοί γονείς και μαθητές

Σας ενημερώνουμε ότι αύριο Δευτέρα και μεθαύριο Τρίτη (15, 16 Φεβρουαρίου) το σχολείο μας θα είναι κλειστό, λόγω της κακοκαιρίας και του παγετού.

Επομένως, τις ημέρες αυτές θα γίνει τηλεκπαίδευση. Το πρόγραμμα μαθημάτων της τηλεκπαίδευσης των δύο αυτών ημέρων θα είναι το ίδιο όπως ήταν την περίοδο Νοεμβρίου – Δεκεμβρίου 2020 και τις ίδιες ώρες, δηλαδή από τις 14:00 ως τις 17:30.

 

 

ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου ανοίγει ξανά το Σχολείο.

Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά θα έρθουν κανονικά και το πρόγραμμα μαθημάτων θα είναι το ίδιο που είχαν πριν κλείσουμε. Θα υπάρχουν τα ίδια μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού ( μάσκες, αποστάσεις, πλύσιμο χεριών κ.λ.π.), θα έχουν μαζί τους το έντυπο κυκλοφορίας που τους δώσαμε τον Νοέμβριο και φαγητό όσα φοιτούν στο Ολοήμερο.

Θέλουμε να τονίσουμε στους γονείς που έρχονται να παραλάβουν τα παιδιά τους το μεσημέρι να κρατούν αποστάσεις μεταξύ τους και να φορούν μάσκα, καθώς περιμένουν στην έξοδο του Σχολείου. Ειδικά εκείνη την ώρα παρατηρείται συνωστισμός και αυτό δεν πρέπει να γίνεται. Πρέπει να εφαρμόζονται τα μέτρα από όλους μας. Τη Δευτέρα τέλος θα δοθούν και οι βαθμοί α’ τριμήνου σε φάκελο σε κάθε παιδί.

Καλή μας αρχή με την ελπίδα ότι δε θα χρειαστεί να ξανακλείσουμε.

ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΟΥΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΑ

depositphotos_430695086-stock-illustration-happy-new-2021-year-card

Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας σας εύχονται: 

Καλή χρονιά με υγεία και αισιοδοξία!

Μακάρι το 2021 να αφήσουμε πίσω μας ό,τι άσχημο και δυσάρεστο μας έφερε το 2020 και να γυρίσουμε στην κανονική μας ζωή, στο Σχολείο μας και στις αγαπημένες μας συνήθειες.

ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Αγαπητοί  γονείς

Όπως όλοι ξέρετε τα Σχολεία μας αναγκάστηκαν για άλλη μια φορά δυστυχώς να αναστείλουν τη λειτουργία τους.

Έτσι από σήμερα Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και ως τις 30 Νοεμβρίου αναστέλλεται η λειτουργία των Σχολείων.  Τα μαθήματα όμως θα γίνονται εξ’ αποστάσεως  και με τη σύγχρονη μορφή (webex) αλλά και με την ασύγχρονη (e-class).

Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου θα σας ενημερώσουν για το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπ/σης και για το τι πρέπει να κάνετε, ώστε την Τετάρτη 18/11/2020 να ξεκινήσουμε. Εσείς θα πρέπει να αναλάβετε ενεργό ρόλο και να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε τα παιδιά να είναι έτοιμα στο κινητό τηλέφωνο ή στο λαπ τοπ. Άλλωστε τώρα  η συμμετοχή των παιδιών είναι υποχρεωτική.

Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο. Είναι όμως αναγκαίο και πρέπει να το μάθουμε, να το συνηθίσουμε, γιατί μπορεί να βρεθούμε ξανά στην ίδια θέση. Ας κάνουμε όλοι το καλύτερο που μπορούμε.