ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Αγαπητοί γονείς
Όπως όλοι ξέρετε τα Σχολεία μας αναγκάστηκαν για άλλη μια φορά δυστυχώς να αναστείλουν τη λειτουργία τους.
Έτσι από σήμερα Δευτέρα 16 Νοεμβρίου και ως τις 30 Νοεμβρίου αναστέλλεται η λειτουργία των Σχολείων. Τα μαθήματα όμως θα γίνονται εξ’ αποστάσεως και με τη σύγχρονη μορφή (webex) αλλά και με την ασύγχρονη (e-class).
Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου θα σας ενημερώσουν για το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ’ αποστάσεως εκπ/σης και για το τι πρέπει να κάνετε, ώστε την Τετάρτη 18/11/2020 να ξεκινήσουμε. Εσείς θα πρέπει να αναλάβετε ενεργό ρόλο και να κάνετε τις απαραίτητες ενέργειες, ώστε τα παιδιά να είναι έτοιμα στο κινητό τηλέφωνο ή στο λαπ τοπ. Άλλωστε τώρα η συμμετοχή των παιδιών είναι υποχρεωτική.
Γνωρίζουμε ότι είναι δύσκολο. Είναι όμως αναγκαίο και πρέπει να το μάθουμε, να το συνηθίσουμε, γιατί μπορεί να βρεθούμε ξανά στην ίδια θέση. Ας κάνουμε όλοι το καλύτερο που μπορούμε.