ΕΝΑΡΞΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ
Τη Δευτέρα 11 Ιανουαρίου ανοίγει ξανά το Σχολείο.
Αυτό σημαίνει ότι τα παιδιά θα έρθουν κανονικά και το πρόγραμμα μαθημάτων θα είναι το ίδιο που είχαν πριν κλείσουμε. Θα υπάρχουν τα ίδια μέτρα προστασίας κατά του κορωνοϊού ( μάσκες, αποστάσεις, πλύσιμο χεριών κ.λ.π.), θα έχουν μαζί τους το έντυπο κυκλοφορίας που τους δώσαμε τον Νοέμβριο και φαγητό όσα φοιτούν στο Ολοήμερο.
Θέλουμε να τονίσουμε στους γονείς που έρχονται να παραλάβουν τα παιδιά τους το μεσημέρι να κρατούν αποστάσεις μεταξύ τους και να φορούν μάσκα, καθώς περιμένουν στην έξοδο του Σχολείου. Ειδικά εκείνη την ώρα παρατηρείται συνωστισμός και αυτό δεν πρέπει να γίνεται. Πρέπει να εφαρμόζονται τα μέτρα από όλους μας. Τη Δευτέρα τέλος θα δοθούν και οι βαθμοί α’ τριμήνου σε φάκελο σε κάθε παιδί.
Καλή μας αρχή με την ελπίδα ότι δε θα χρειαστεί να ξανακλείσουμε.

