ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ

Θα θέλαμε να επισημάνουμε στους γονείς των μαθητών μας, ότι πρέπει και εκείνοι να βοηθήσουν στην όσο το δυνατό μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης των μαθητών μας. Επομένως θα πρέπει να επιτηρούν τα παιδιά και να επιμένουν να κάνουν πρώτα τις εργασίες τους, σύμφωνα με τις οδηγίες των εκπ/κων και αφού τις κάνουν, να κοιτάζουν τις λύσεις των εργασιών που τους δίνονται. Ενημερωθήκαμε ότι αυτό δε γίνεται από κάποιους μαθητές. Είναι ξεκάθαρο, πως έτσι η διαδικασία αυτή δεν έχει κανένα νόημα. Ζητούμε από τους γονείς  να αναλάβουν ενεργό ρόλο και να μην επιτρέπουν στα παιδιά τέτοιου είδους ενέργειες.

ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ

Για όλους μας είναι δύσκολη η διαχείριση αυτής της πρωτόγνωρης περιόδου, που διανύουμε. Ιδιαίτερα για το πώς θα εξηγήσουμε όλη αυτή την κατάσταση στα παιδιά μας.

Δείτε λοιπόν εδώ κάποιες χρήσιμες συμβουλές που θα βοηθήσουν

Τέλος, όπως ανακοινώθηκε χθες, τα Σχολεία θα παραμείνουν κλειστά ως τις 10 Απριλίου.

 

Προαιρετικές εργασίες

Αγαπητοί γονείς και μαθητές,

Οι εκπαιδευτικοί Πέτρου Αριστέα ( της Γ΄τάξης) και Συρακούλη Δήμητρα  (της Δ΄τάξης) τις τελευταίες μέρες αποστέλλουν στα προσωπικά σας email εκπαιδευτικό υλικό ,το οποίο δε χρειάζεται ούτε να το εκτυπώσετε ούτε να μας το επιστρέψετε άμεσα,καθώς αντιλαμβανόμαστε τις πρακτικές δυσκολίες που αντιμετωπίζετε.Ωστόσο, μπορείτε να γράφετε τις λύσεις των ασκήσεων στα τετράδια και να επικοινωνείτε μαζί μας για κάθε απορία σας.Επιπρόσθετα, εξαιτίας των εκπαιδευτικών αναγκών που έχουν προκύψει καλό θα ήταν να δημιουργήσετε email όσοι γονείς δεν έχετε και να εξασφαλίσετε τη μέγιστη δυνατή πρόσβαση στο διαδίκτυο.

Ευχόμαστε να γυρίσουμε σύντομα όλοι στην καθημερινότητά μας…Μέχρι τότε μένουμε σπίτι και ακολουθούμε τις οδηγίες των ειδικών επιστημόνων…Είμαστε εδώ για κάθε εκπαιδευτική ανάγκη των μαθητών μας….

ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΚΗΣΕΩΝ ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ

Για το πώς θα αποστέλλετε τις απαντήσεις στις εργασίες, υπάρχουν οι εξής τρόποι:

  1. κατέβασμα του αρχείου για επεξεργασία, λύση των ασκήσεων στον Η/Υ και τέλος αποστολή στο mail των εκπ/κων. (Είναι εύκολο να γίνει, αφού τα αρχεία είναι word και μπορούν να τα επεξεργαστούν τα παιδιά.)
  2. κατέβασμα του αρχείου και επεξεργασία – λύση ασκήσεων και στη συνέχεια αντιπαραβολή με τις λύσεις που σας έχουν αποσταλεί από τους εκπ/κους.

Για ό,τι άλλο θα ενημερωθείτε έγκαιρα από το blog του Σχολείου, το οποίο θα πρέπει όλοι να το επισκέπτεστε καθημερινά.

Αυτά προς το παρόν. Εύχομαι να είστε όλοι καλά και να ευχαριστήσω τους συναδέλφους για την άμεση ανταπόκριση στον νέο αυτό τρόπο επικοινωνίας με τους μαθητές μας.Ευχαριστώ τέλος το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων για τη συμπαράσταση στη νέα κατάσταση που αντιμετωπίζουμε.

ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ!