ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Την περασμένη Πέμπτη 30 Ιανουαρίου, γιορτή των Τριών Ιεραρχών, μετά την εκκλησία πραγματοποιήθηκε όπως κάθε χρόνο η καθιερωμένη κοπή βασιλόπιτας στο Σχολείο μας. Ευχαριστούμε πολύ το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων & Κηδεμόνων του Σχολείου μας που και φέτος πρόσφερε στα παιδιά και στους δασκάλους τις πίτες για κάθε τάξη αλλά και  τα δώρα  στους τυχερούς, που έτυχαν το φλουρί. Τέλος να ευχαριστήσουμε τον πατέρα Δημήτριο Ζαχαρόπουλο, ιερέα της ενορίας μας, που ευλόγησε τις βασιλόπιτες και ευχήθηκε στους μαθητές μας. 

  ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ σε όλους!