ΔΙΑΚΟΠΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Σύμφωνα με απόφαση του Υ.ΠΑΙ.Θ. και του Υπουργείου Υγείας, τα Σχολεία διακόπτουν τη λειτουργία τους για χρονικό διάστημα 14 ημερών (από 11 Μαρτίου ως και 24 Μαρτίου) για προληπτικούς λόγους με σκοπό τη μη περαιτέρω διασπορά στον πληθυσμό του νέου κορωνοϊού COVID – 19. Αυτό δε σημαίνει, ότι κάνουμε διακοπές και λειτουργούμε χωρίς μέτρα προφύλαξης. Οι γονείς θα πρέπει να πάρουν  όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας των παιδιών από τον ιό. Επίσης, σας ενημερώνουμε ότι οι βαθμοί του 2ου τριμήνου θα δοθούν, όταν επαναλειτουργήσουν τα σχολεία, σε ημέρα και ώρα που θα σας ανακοινωθεί με ενημερωτικό σημείωμα.


Φόρτωση PDF…