Η ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΣ

Την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου, πραγματοποιήθηκε η χριστουγεννιάτικη γιορτή μας από τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ και Β’ τάξης. Τα παιδιά παρουσίασαν με μεγάλη επιτυχία την παράσταση: Η μάχη του ζαχαροπλαστείου. Ευχαριστούμε πολύ όλα τα παιδιά αλλά και τις δασκάλες τους, την κ. Ζέρβα Θεοδώρα και την κ. Χίλντα Δημητριάδου για την πολύ όμορφη γιορτή που ετοίμασαν. Ευχαριστούμε επίσης και το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων για τα γλυκά και τους χυμούς που πρόσφεραν σε όλους τους παρευρισκόμενους.

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ, ΑΓΙΕ ΒΑΣΙΛΗ!

Την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου ζήσαμε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Επισκέφθηκε το Σχολείο μας ο Άγιος Βασίλης μαζί με το ξωτικό του και μοίρασε δώρα στα παιδιά. Τα παιδιά, για να τον ευχαριστήσουν, του είπαν τα κάλαντα και του ευχήθηκαν Χρόνια Πολλά.

Ευχαριστούμε πολύ τον Άγιο Βασίλη και επίσης το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του Σχολείου μας για την ευγενική προσφορά του σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Καλές γιορτές σε όλους με υγεία και ευτυχία!