ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ
Το πρώτο τρίμηνο του διδ/κου έτους 2019-20 τελείωσε στις 10 Δεκεμβρίου. Επομένως, οι βαθμοί του 1ου τριμήνου θα δοθούν την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου μετά τις 13.15. Παρακαλούνται όλοι οι γονείς να προσέλθουν στο Σχολείο για να παραλάβουν τη βαθμολογία των παιδιών τους ακόμα και οι γονείς της Α’ και Β’ τάξης που δεν παίρνουν βαθμούς. Την ίδια ημέρα το Δ.Σ. του Συλλόγου Γονέων του Σχολείου μας θα μοιράσει δώρα στους μαθητές και θα εισπράξει και την ετήσια συνδρομή των μελών του Συλλόγου.
Όσο για την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου (γιορτή του Αγίου Ιγνατίου) θα πάμε το πρωί εκκλησία και στις 11.30 π.μ. θα κάνουμε τη χριστουγεννιάτικη σχολική μας γιορτή, την οποία παρουσιάζουν τα παιδιά της Α’ και Β’ τάξης.
Τέλος τη Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου θα σχολάσουμε στις 12.00 η ώρα.

