Τα διδακτικά βιβλία στο Σχολείο

Όπως και πέρσι, έτσι κι αυτή τη σχολική χρονιά θα πραγματοποιηθεί  η δράση: ‘Τα διδακτικά βιβλία στο Σχολείο“.

Ο Σύλλογος Διδασκόντων του Σχολείου μας αποφάσισε, ότι οι ημερομηνίες όπου φέτος θα μένουν τα διδακτικά βιβλία στο Σχολείο θα είναι οι εξής:

Σεπτέμβριος: 20                  Φεβρουάριος: 14 και 28

Οκτώβριος: 4 και 18           Μάρτιος: 13 και 27

Νοέμβριος:  8 και 29         Απρίλιος: 3

Δεκέμβριος: 13                   Μάιος: 8 και 29

Ιανουάριος: 17 και 31         Ιούνιος: 12

Οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας

Το νέο σχ. έτος έχει ήδη ξεκινήσει κι οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου μας με κέφι κι ενθουσιασμό ανέλαβαν τα καθήκοντά τους.

Η κ. Χίλντα – Κων/να Δημητριάδου στην Α’ τάξη,       Η κ. Θεοδώρα Ζέρβα στη Β’ τάξη,

Η κ. Αριστέα Πέτρου στην Γ’ τάξη,                                   Η κ. Δήμητρα Συρακούλη στην Δ’ τάξη,

Η κ. Μαρία Χατζηγιάννη στην Ε’ τάξη,                         Η κ. Ευθυμία Τσακανίκα στην ΣΤ’ τάξη,

Η κ. Στεφανία Πλάκα η δασκάλα της Φυσικής Αγωγής,   Ο κ. Ευάγγελος Καρακώστας, ο δάσκαλος των Αγγλικών,

Ο κ. Παναγιώτης Αξαμπανόπουλος, ο δάσκαλος των Γαλλικών  και Ο κ. Άνθιμος Μισαηλίδης, ο δάσκαλος της Πληροφορικής.

Τους ευχαριστούμε και τους ευχόμαστε υγεία, δύναμη, υπομονή και κάθε επιτυχία στο έργο τους!