ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ Δ/ΝΤΡΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
Το μήνυμα της περιφερειακής Δ/ντριας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας, κ. Ελένης Μπενιάτα, με αφορμή την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2019-20:
Το μήνυμα της περιφερειακής Δ/ντριας Εκπ/σης Στερεάς Ελλάδας, κ. Ελένης Μπενιάτα, με αφορμή την έναρξη του νέου σχολικού έτους 2019-20: